PARTNER PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Internet w promocji gabinetu stomatologicznego

Autor: miro • Źródło: ms
13-06-2021, 13:03
Internet w promocji gabinetu stomatologicznego Instargarm narzędziem lekarza dentysty (fot. unsplash)
1 mld aktywnych użytkowników Instagrama w wieku od 24 do 35 lat twierdzi, że właśnie tam znaleźli poszukiwane usługi lub produkty. To pokazuje, iż 83 proc. użytkowników tego kanału informacyjnego, wykorzystuje go, aby uzyskać pomoc związaną z pytaniem o usługę lub produkt - także w zakresie stomatologii.

Facebook, Instagram, Whatsapp Business, kanały YouTube i strony internetowe to potężne narzędzia, które można wykorzystać do reklamy firmy. Okazuje się, że to jednak Instagram jest najlepszą platformą, która jest zalecana przez specjalistów od marketingu.

Załóżmy, że potrzebujesz dentysty i spróbuj znaleźć go w mediach społecznościowych. To oczywiste, że wybierasz dentystę, który będzie autentyczny. 

To samo dotyczy twoich pacjentów. Musisz dodawać wartościowe treści, które są autentyczne, aby przyciągać uwagę klientów. Prezentowanie opinii poprzednich pacjentów to świetny sposób na odwołanie się do potencjalnych klientów przewijających się w mediach społecznościowych. Ważne jest, aby treść odzwierciedlała wasze osiągnięcia jako lekarzy dentystów. W ten sposób możecie przyciągnąć do siebie więcej pacjentów. 

Zachęcaj swoich pacjentów do udostępniania recenzji w mediach społecznościowych

Recenzje są zawsze świetną rzeczą, która fascynuje pacjentów praktyki dentystycznej. Oczywiście ludzie zawsze oceniają usługi lub produkty na podstawie opinii byłych klientów. -Zachęcaj swoich poprzednich pacjentów do dzielenia się opiniami na temat twoich usług w mediach społecznościowych. Będzie to pomocne w rozwoju twojej marki jako lekarza dentysty. 

Przy okazji powstaje pytanie czy stomatolog chce outsourcować swoje praktyki dentystyczne w mediach społecznościowych? Jest wiele agencji mediów społecznościowych w New Jersey i ekspertami, którzy pomagają zwiększyć cyfrowy ślad praktyki w mediach społecznościowych. 

Podmioty takie zajmują się od konfigurowania profili i tworzenia profesjonalnych treści po publikowanie regularnych postów i nawiązywanie kontaktów z obserwującymi.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
internet   promocja gabinetu  

POLECAMY W SERWISACH