PARTNER PORTALU
partner portalu

Enel – med o aktywności w I półroczu 2020 r.

ms
12-10-2020, 11:52
Enel – med o aktywności w I półroczu 2020 r. emel - med oddział Promenada (foto: archiwum)
Jak w I półroczu 2020 r. Centrum Medyczne enel – med przeciwstawiało się skutkom pandemii, i jak w tych warunkach rozwijał się w grupie sektor stomatologiczny?

Bezpośrednio przed pandemią koronawirusa Centrum Medyczne enel – med otworzyło 41. placówkę (4 lutego 2020 r.). W nowo uruchomionym oddziale w Galerii Malta w Poznaniu rozpoczęła działalność również trzygabinetowa klinika enel - med stomatologia, w której, oprócz stomatologii zachowawczej dla dzieci i dorosłych, dostępna jest: ortodoncja, implantologia, protetyka i chirurgia.

Na początku 2020 r. spółka podsumowała wyniki poziomu satysfakcji pacjentów za 2019 r. - wynik wynosił 5,54 w skali od 1 do 6.

W I kw. 2020 r. spółka koncentrowała swoje wysiłki na zwiększeniu sprzedaży usług Fee For Service (FFS, czyli płatnych przez pacjentów) z obszaru stomatologii, przychodni, rehabilitacji, diagnostyki oraz szpitala.

Na początku roku enel – med. podejmował działania operacyjne i komunikacyjne w zakresie optymalizacji procesów kontaktu z pacjentem, co zaowocowało wzrostem liczby wizyty umawianych i potwierdzanych w aplikacji (w celu zmniejszenia kosztów obsługi poprzez przeniesienie jej na kanały elektroniczne).

Spółka konsekwentnie realizowała procesy negocjacji stawek abonamentowych – w celu poprawy wysokości marży.

W marcu 2020 r. spółka powołała zespół kryzysowy w celu zminimalizowania negatywnych skutków epidemii, mających wpływ na działalność grupy kapitałowej. W trosce o zdrowie pacjentów, zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, wydanymi w związku z epidemią koronawirusa, w spółce zostały wprowadzone specjalne procedury związane z ochroną epidemiczną.

W celu zapewnienia ciągłości leczenia, przy równoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa epidemicznego lekarze dotychczas przyjmujący w oddziałach enel-med rozpoczęli świadczenie usług w trybie teleporady. Spółka podjęła działania, których celem było umożliwienie korzystania z teleporad wszystkim pacjentom – zarówno abonamentowym, pacjentom towarzystw ubezpieczeniowych, jak i pacjentom FFS.

Oprócz teleporad, realizowanych przez lekarzy pracujących w oddziałach, każdego dnia spółka zwiększała liczbę e-wizyt (e-konsultacji w formie czatu, wideo lub telefonicznie).

Wytyczne GIS, zgodnie z którymi należało minimalizować liczbę osób przebywających w placówkach medycznych, czasowo wstrzymano część świadczeń z obszaru: przychodni, stomatologii, rehabilitacji, szpitala, diagnostyki, co bezpośrednio przyczyniło się do spadku planowanych przychodów w tych obszarach.

Od maja 2020 r. większości usług realizowanych w oddziałach z zakresu konsultacji, badań, szczepień, stomatologii, rehabilitacji, medycyny pracy, medycyny sportowej i medycyny estetycznej.

SŁOWA KLUCZOWE
ENEL-MED   GIS   stomatologia  

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.