PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Dzisiaj webinarium o Virtual Dental Exhibition by CEDE

ms
25-06-2020, 08:19
W Virtual Dental Exhibition by CEDE, bez wychodzenia z domu, będzie można wziąć udział we wrześniu już dzisiaj o 11.30 organizowane jest webinarium dotyczące VDE (uczestnictwo wymaga rejestracji).

ABC VDE by CEDE:
Dla kogo: to wystawa z częścią edukacyjną i szkoleniami firmowymi. Zapraszamy wszystkich członków zespołu stomatologicznego. W ramach VDE odbędzie się wiele ciekawych projektów edukacyjnych dla pacjentów. Z pewnością na ich wizytę na stoisku powinni przygotować się producenci i dystrybutorzy środków do higieny jamy ustnej.
Ile potrwa: VDE w formule „na żywo” (różne strefy czasowe) będzie trwać 3 dni (24-26 września). Następnie, przez miesiąc oferta stoisk oraz oferta edukacyjna będą dostępne dla wszystkich w formie "on demand" (bez możliwości interakcji z przedstawicielem handlowym/ekspertem/znajomym, możliwy kontakt mailowy).
Język: VDE odbędzie się w języku polskim i angielskim.
Stoiska: mogą różnić się nie tylko designem czy lokalizacją, ale przede wszystkim liczbą funkcji dostępnych dla wystawcy i zwiedzającego. Niezależnie od wybranego pakietu, każde stoisko gwarantuje możliwość interakcji „na żywo” pomiędzy handlowcem a zwiedzającym.

Stoisko może obsługiwać nieograniczona liczba przedstawicieli handlowych. Mogą oni ustalać grafik rozmów ze zwiedzającymi, tworzyć pokoje dyskusyjne, a nawet organizować wirtualne szkolenia na stoisku. Na stoisku będzie można promować produkty, przyjmować zamówienia, publikować filmy oraz opisy produktów. Goście będą wyposażeni w wirtualną aktówkę, którą będą uzupełniać o pożądane pliki. Będą mieli do nich łatwy dostęp w trakcie trwania VDE.

EDUKACJA: podstawową jednostką edukacyjną będzie webinar. Będzie można go zorganizować „na stoisku” lub w części ogólnej-kongresowej. O tym czy webinar będzie bezpłatny decydują ich organizatorzy (np. wystawcy). Zainteresowani mają możliwość organizacji całodniowych sesji, a nawet własnych kongresów w sali wykładowej na wyłączność.

Nauka będzie odbywać się w czterech trybach:

1) live session: w czasie rzeczywistym, z możliwością interakcji z wykładowcą. Webinary realizowane są przez zintegrowaną platformę Zoom (nie wymaga dodatkowej rejestracji/logowania) oraz clickmeeting,

2) semi-live session: wykład, debata lub prezentacja przygotowane są wcześniej, ale odtwarzane w taki sposób, aby przypominały formułę live session (tzn. jak ktoś spóźni się na rozpoczęcie kilka minut, ominie go ten fragment). Część „live” stanowi wykładowca, który w czasie rzeczywistym odpowiada na zadawane pytania,

3) on-demand: uczestnicy mają możliwość odtworzenia nagranego uprzednio webinaru, bez możliwości interakcji z wykładowcą (pytania i odpowiedzi),

4) transmisja hybrydowa: stream na żywo, wydarzenia odbywające się w świecie rzeczywistym.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
CEDE   Łukasz Sowa  

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.