PARTNER PORTALU
partner portalu

Amerykański przepis na skuteczny marketing wybielania zębów

smn
20-02-2020, 09:13
Wybielanie zębów bije rekordy popularności, w samych tylko Stanach Zjednoczonych w 2019 r. 38 mln dorosłych osób zastosowało środki do wybielania zębów. Rynek na te produkty i zabiegi, prowadzone w gabinetach stomatologicznych, ma w najbliższej przyszłości nadal rosnąć.

Zatem jeśli celem ma być porównanie wybielania prowadzonego w gabinecie stomatologicznym i domowego, to Facebook jest właściwą drogą, zaś do pokazania filmu ilustrującego prostotę tego zabiegu najlepszy będzie Instagram.

Oczywiście każda platforma ma też swoje ograniczenia. 

Planuj kampanię z sukcesem
Pacjent może nie decydować się na wybielanie zębów z powodu okoliczności, które nie mają nic wspólnego z produktem, czy usługą. Ale na przykład liczy się dla niego czas. Warto tak kształtować informacje, by odzwierciedlały w jakiś sposób wydarzenia, okazje, czy pory roku, kiedy ludzie mogliby się szczególnie zainteresować poprawą wyglądu swoich zębów. Taką sytuacją, może być na przykład sesja, kiedy studenci wypijają hektolitry kawy ucząc się do późnych nocnych godzin, czy końcowe egzaminy. Nikt przecież nie chce wyjść co prawda z zaliczonymi wszystkimi przedmiotami, ale z brzydkimi przebarwieniami na zębach.

Pora dnia ma znaczenie
Publikowanie na mediach społecznościowych wymaga także analizy aktywności czytelnika, bowiem umieszczanie postu w porze dnia, w której odbiorca z pewnością go nie zobaczy, nie ma wielkiego sensu. Jeśli obserwujący twoje konto na Facebooku, nie widzą jego zawartości, nie wchodzą z nim w interakcję.

Warto też pamiętać o spójności. Warto umieszczać wystarczająco dużo postów, by do odbiorców dotarły informacje, które dla nich są przeznaczone. Niektórzy niepokoją się, czy nie produkują nadmiaru informacji na jeden temat. Zastanawiają się, czy rzeczywiście powinni być aktywni na mediach społecznościowych codziennie i promować temat aż tak intensywnie. Może jednak nie warto się tym przejmować, bo jeśli ludzie nie będą chcieli przeczytać tych postów, to po prostu je "przewiną".

Więcej: DrBicuspid.com

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.