Amerykański przepis na skuteczny marketing wybielania zębów

Praktyka stomatologiczna może zacząć lepiej prosperować, jeśli zacznie wykorzystywać popyt na usługę wybielania zębów. Przy czym wykładanie w gabinecie ulotek i wywieszanie plakatów z perłowobiałym uśmiechem nie wystarczy.
Przygotuj się na dostarczanie rozrywki
Media społecznościowe wymagają stosowania różnych form - blogów, filmów i innego typu materiałów edukacyjnych, które jednocześnie nie będą ani nudne, ani nadmiernie fachowe. Warto znaleźć sposób, by te treści były zabawne dla czytelnika. Jako dobry przykład może posłużyć konto na Instagramie produktów firmy Opalescence Go.
Czy ktoś może lepiej promować wybielanie zębów niż osoba, która skorzystała z takiej usługi stomatologicznej i uwielbia jej efekty? I tu powinien wkroczyć influencer. Bezcenna może się okazać współpraca z osobą mającą duże grono odbiorców w mediach społecznościowych różnego typu.
Influencer nie tylko może mówić o konkretnych produktach, czy konkretnym gabinecie stomatologicznym, ale nawet może informować o promocjach oferowanych w twojej praktyce. Siła takiego oddziaływania potrafi przekroczyć najśmielsze szacunki.
Zamiast zdawać się na outsourcing w osobie influencera, można samodzielnie zaangażować się w promocję. Tworzone posty powinny być prawdziwe i opisywać zarówno sam mechanizm rozjaśniania zębów jak i produkty, które do tego służą. Warto też skupić się na podkreślaniu korzyści jakie pływną z wybielania, a nie reklamować samej usługi. Cel to przekonanie potencjalnego pacjenta, że dowiedział się wartościowych rzeczy. Twoje posty powinny zatem dotyczyć typowych zastrzeżeń lub przeszkód, jakie widzą pacjenci, czyli ceny, złożoności procedury oraz konieczności wyznaczenia wizyty. Przekazywane przez ciebie informacje powinny przekonywać, że wybielanie zębów jest prostą, szybką i opłacalną procedurą, a żeby to wykazać należy podać ceny i czas potrzebny do uzyskania zadowalającego efektu. Warto też podać bezpośredni link, który umożliwi ustalenie pierwszej wizyty, by można ją było od razu zaplanować.
Nie każda platforma tworzona jest w podobny sposób
Można to porównać do takiej sytuacji: inaczej mówimy do osoby w podeszłym wieku, inaczej do przyjaciela, którego znamy od 20 lat. To samo można zastosować do mediów społecznościowych. Można ten sam post umieścić na LinkedIn a następnie na Facebooku. Sedno informacji może być to samo, ale trzeba je odpowiednio dostosować do czytelnika pod względem formy.
Chyba najłatwiej skoncentrować się tylko na Facebooku i Instagramie. Oba media mają duży społeczny odbiór, Facebook opiera się głównie na tekście i linkach, zaś zawartość Instagrama na zdjęciach i krótkich filmikach.
Strona: 1 z 2
- 1
- 2
- następna »
-
Koronawirus 24 stycznia: 110 zgonów i 4683 zakażeń
newsDENT -
Śmierć w wyniku przedawkowania leków przeciwbólowych z obawy przed wizytą u dentysty
lifeDENT -
Koronawirus 23 stycznia: 346 zgonów i 6322 zakażeń
newsDENT -
Przy niedoborze witaminy D cztery razy wyższe ryzyko COVID-19
techDENT -
Lekarz i lekarz dentysta spoza UE: niebezpieczne „uproszczenia” ministra zdrowia
lexDENT -
Andrzej Matyja: pwz nadaje wyłącznie samorząd lekarski, a nie Ministerstwo Zdrowia
lexDENT -
Centrum Estetique na szybkiej ścieżce rozwoju
bizDENT -
UM we Wrocławiu: wolnych 6 etatów dla asystentów na stomatologii
eduDENT
-
NFZ: bezlimitowe świadczenia stomatologiczne dla pacjentów do 18 r. ż.
newsDENT -
Obowiązek sprawozdawczy w 2021 r.
lexDENT -
Z sądu: dentysta nie zawinił uszkodzenia nerwu trójdzielnego
lexDENT -
W szpitalach węzłowych szczepieni dentyści przeciwko COVID-19
newsDENT -
COVID-19: gdzie telefonować w sprawie szczepień grupy zero
newsDENT -
Umowy z NFZ pokazują postępującą agregację rynku stomatologicznego, czy tylko?
newsDENT -
Lekarze i lekarze dentyści: zasady pracy w pandemii nie do przyjęcia
lexDENT -
OIL Gdańsk: rozliczenia kontraktów stomatologicznych
lexDENT
PRACA: OSTATNIE OGŁOSZENIA
-
lekarz dentysta
Mielec, podkarpackie -
lekarz dentysta
Katowice, Giszowiec, śląskie -
lekarz dentysta
Przemyśl, podkarpackie -
lekarz dentysta
Warszawa, mazowieckie