PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Zarządzanie wizytami poprzez vizit.pl

ms
30-10-2015, 13:06
Zarządzanie wizytami poprzez vizit.pl vizit.pl
Nie pierwsza to inicjatywa, w ramach której lekarze dentyści otrzymują propozycję wsparcia w organizowaniu ruchu pacjentów, oczywiście z umawianiem wizyt on line na czele. Czy na tym dość konkurencyjnym rynku oferta vizit.pl jest atrakcyjna?

Każdy, prowadzący praktykę dentystyczną, zadaje na wstępie pytanie, czy aby proponowany system rejestracji pacjentów on line nie wymusi, jeśli nie budowania od nowa, to głęboką restrukturyzację systemu zarządzania relacjami z pacjentem na poziomie praktyki. Twórcy projektu VIZIT twierdzą, że nie, bo ich system będzie współgrać z potrzebami każdego użytkownika. To rozwiązuje wiele problemów.

Na pytanie infoDENT24.pl o zastosowane rozwiązania techniczne usłyszeliśmy z ust Ewy Fidler-Witoń, marketing manager w spółce VIZ: umożliwiamy pełną integrację po API (Application Programming Interface) z oprogramowaniem do rejestrowania wizyt lekarskich używanym w gabinetach. System vizit.pl zbudowany jest tak, aby można było go w sposób szybki zmodyfikować w zależności od potrzeb. Jest to dla nas bardzo ważne. Dodatkowo, mamy zintegrowaną możliwość synchronizacji z Google Calendar - co jest wygodne dla prywatnych praktyk, często jednoosobowych, które nie mają systemów do zarządzania gabinetem, a w kontaktach z pacjentami korzystają z telefonu.

Dane o umówionych wizytach do współpracującego gabinetu przekazywane są w czasie rzeczywistym, bez zagrożeń dotyczących wizyt zdublowanych.

Operator systemu może zarządzać rejestracją wizyt w placówce medycznej, nawet gdy pracuje w nim wielu lekarzy dentystów i każdy z nich ma odrębny harmonogram pracy.

Jak to działa? Tego można się dowiedzieć bezpłatnie, gdyż VIZIT do końca roku można testować bezpłatnie.

Trzeba to jednak powiedzieć, że później będzie inaczej:
VIZITA – brak stałej opłaty abonamentowej, opłata za umówioną wizytę od 7,99 zł,
PRO – comiesięczny abonament 29,90 zł za wizytówkę, brak opłaty za zarejestrowaną wizytę,
VIP – comiesięczny abonament 49,90 zł za wizytówkę, brak opłaty za zarejestrowaną wizytę, możliwość wyłączenia kalendarza, obsługa telefoniczna (dodatkowe potwierdzanie wizyt umówionych online).

Na pytanie infoDENT24.pl o podstawowe zasady podpisywania umów komercyjnych Ewa Fidler-Witoń poinformowała, że – co do zasady - umowy będą podpisywane na czas nieokreślony, z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Opłata pobierana jest wyłącznie od umówionej i zrealizowanej wizyty.

infoDENT24.pl chciał dowiedzieć się w jaki sposób VIZIT zabezpiecza się przed fałszywymi danymi, które mogą być w sposób zamierzony, lub nie - wprowadzane do systemu. Innymi słowy, co zostało zrobione, aby do stomatologa docierały tylko zweryfikowani pacjenci. Ewa Fidler-Witoń zapewniła, że system posiada zabezpieczenia przed tzw. złośliwym oprogramowaniem na przykład weryfikując ruch z jednego IP, czy też wychwytując pewne podejrzane wzorce zapytań. - Wdrożyliśmy również wiele krytycznych punktów kontroli, zarówno w samym systemie, jak i na naszych serwerach, które chronią przed atakami. Przede wszystkim jednak każda wizyta jest potwierdzana telefonicznie przez nasze call center – wyliczyła Ewa Fidler-Witoń.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.