PARTNER PORTALU
partner portalu

Strona WWW: pierwsze wrażenie ma znaczenie

08-08-2013, 00:01
Strona WWW: pierwsze wrażenie ma znaczenie (fot. Fotolia)
Strona WWW: pierwsze wrażenie ma znaczenie (fot. Fotolia)
Pierwsze wrażenie jest ważne zarówno w relacjach międzyludzkich (dla większości dorosłych osób piękny uśmiech decyduje o atrakcyjności adwersarza)

, jak i w marketingu stomatologicznym (pacjent w ułamku sekundy ocenia atrakcyjność strony internetowej gabinetu). 

Z badania przeprowadzonego przez Match.com na ponad 5 tys. dorosłych Amerykanach wynika, że ponad 70 proc. kobiet i niemal 60 proc. mężczyzn oceniło uśmiech jako najważniejszy atrybut atrakcyjności. Podobne wnioski na temat znaczenia pięknego uśmiechu wynikają z badań przeprowadzonych przez American Academy of Cosmetic Dentistry (AACD): aż dziewięciu na dziesięciu dorosłych w Ameryce uważa, że atrakcyjny uśmiech jest ważnym atutem płci przeciwnej, zaś ośmiu z dziesięciu wierzy, że nieatrakcyjny uśmiech odstrasza.

Strona jak uśmiech

- Oczywiste jest, że piękny, biały uśmiech przyciąga wzrok i robi dobre pierwsze wrażenie - uważa Patric Goodness kierujący firmą Healthcare Marketing and Healthcare Public Relations. Odniósł on zarządzanie stroną internetową do pięknego uśmiechu. Jego firma jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w świecie opieki zdrowotnej i przemysłu medycznego - oferuje szeroki zakres marketingu i public relations, koncentruje się na markach i zwiększaniu sprzedaży. Patric Goodness pomógł wielu szpitalom, centrom medycznym, gabinetom lekarskim i stomatologicznym oraz medycznym organizacjom na całym świecie przekształcić markę i znacznie zwiększyć sprzedaż oraz rentowność.

W raporcie, dotyczącym marketingu stomatologicznego, Patric Goodness powołuje się na badania dr Hong Sheng z Missouri University of Science and Technology, z których wynika, że podczas przeglądania strony internetowej użytkownik serwisu tworzy sobie pierwsze wrażenie w niespełna dwie dziesiąte sekundy.

- Już dawno dowiedziono, że strona internetowa firmy jest podstawowym narzędziem przyciągania klientów - niemal 90 proc. pacjentów korzysta z internetu szukając informacji. Awaria lub nieatrakcyjność strony gabinetu stomatologicznego, czy kliniki może więc mieć wysoką cenę, zaś profesjonalnie zaprojektowana strona ma szansę decydować o sukcesie - przekonuje.

Zainwestuj w uśmiech online

- Raz po raz słyszę dentystów mówiących pacjentom o znaczeniu jakości ich pracy, a także, że opieka stomatologiczna na wysokim poziomie jest inwestycją w przyszłe zdrowie i szczęście. Jednak pobieżny przegląd tysięcy stron amerykańskich praktyk dentystycznych dał zaskakujące rezultaty: brak inwestycji w dobrze zaprojektowane strony internetowe zawierające wartościowe treści na temat oferowanych zabiegów stomatologicznych.

Uśmiech online, branży stomatologicznej jest nieco poplamiony i brakuje mu kilku zębów - ocenia Patric Goodness.

Lekarze dobrze wiedzą, że sukces na coraz bardziej konkurencyjnym rynku stomatologicznym opiera się na zdolności do komunikowania się z potencjalnymi pacjentami. Dobra strona może być tym, co wyróżnia gabinet i zdecyduje o sukcesie. To dzięki WWW można zbudować bazę pacjentów, dlatego inwestycja w jakość tego elementu i jego rozwój może okazać się cennym elementem napędzania wyników marketingowych praktyki dentystycznej.

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Rynek aptek Puls HR House Market
    Portal Spożywczy Property Design Rynek Seniora Koszyk cenowy Sady Ogrody Centrum Kształcenia Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.