PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Promocje: trudne pytania dentystów do Dentool.pl (cz. VIII)

ms
07-08-2017, 13:20
Promocje: trudne pytania dentystów do Dentool.pl (cz. VIII) Promocje
Dentool.pl jest platformą, która ma usprawnić zarządzanie gabinetem stomatologicznym w sferze relacji: właściciel praktyki dentystycznej – dostawcy sprzętu, materiałów i usług, a także w obszarze edukacji i rozwoju zawodowego personelu medycznego. Warto poznać od podszewki ten nowy wymiar funkcjonowania w branży stomatologicznej.

infoDENT24.pl: Czy nie zostaniemy zasypani ofertami, promocjami od dostawców, z którymi nie współpracujemy, a którzy są użytkownikami Dentool.pl i dzięki temu dostaną od operatora systemu listę mailingową gabinetów dentystycznych.

Magdalena Jaworska, prezes firmy Dentool: Standardy współpracy biznesowej wymagają obecnie zgód użytkowników na wysyłanie informacji o charakterze handlowym czy marketingowym. Użytkownicy, podobnie jak my wszyscy w codziennym życiu, sami decydują o tym, czy chcą otrzymywać tego rodzaju informacje. Zamiarem zespołu Dentool jest dostarczanie w czasie rzeczywistym informacji wyłącznie związanych z realizacją zapytań i zamówień, a mailingi i newslettery są wysyłane w ramach realizowanych dla dostawców kampanii. Mamy pojedyncze osoby, które zrezygnowały z newslettera, większość użytkowników pozostawiło zgody – nie są oni jednak zasypywani wiadomościami. Nie przekazujemy również nikomu list mailingowych użytkowników bowiem respektujemy zasady przetwarzania danych osobowych obowiązujące w Unii Europejskiej.

Stawiamy natomiast na wydajny i komfortowy system do przeglądania ofert promocyjnych, filtrowania ich po rodzaju (rabat, pakiet, gratis itd.), po ich dostawcy (współpracujący z nami dystrybutorzy) i sortowaniu wg wybranych kryteriów (najnowsze, najczęściej wybierane, najdłuższe, najkrótsze). Wychodzimy bowiem z założenia, że użytkownik systemu Dentool jeśli już się do tego systemu loguje, to jest w tzw. „trybie zakupowym”. To zupełnie inny tryb niż „przy fotelu”, „na konferencji” czy „na portalu informacyjnym” lub „w podręczniku”. Każdy z tych trybów oznacza dla lekarza, asystentki czy higienistki inny cel.

Tym celem może być zdobycie informacji, leczenie pacjenta, powtórzenie materiału lub – i to właśnie mamy w Dentool.pl – wykonanie efektywnych zakupów oraz pobranie/wyświetlenie materiałów szkoleniowych. W ramach wykonywania zakupów do tej pory często kupiec przeglądał gazetki promocyjne dostarczane przez większość dystrybutorów i często korzystał z promocji tam zawartych. Kontakt z formą papierową może mieć swój urok, jednak elektroniczne formy prezentowania rabatów, gratisów, pakietów po pierwsze mają znacznie szersze możliwości, a po drugie są tanie i niezwykle szybkie. Można bowiem w ciągu 3 minut zdefiniować kilka promocji i udostępnić ją puli użytkowników Dentool, a następnie o kilku dniach zdecydować się na zmianę tych, które są najmniej popularne, lub na przedłużenie tych, które spotkały się z zainteresowaniem kupujących. Nie jest to natomiast możliwe gdy promocje zawarte są w drukowanych kwartalnie wydawnictwach papierowych.

Moduł promocyjny to nasze najdłużej kreowane „dziecko”. Ten moduł jest jak pajęcza sieć, która przewija się przez cały system i pokazuje się użytkownikowi dokładnie tam, gdzie jest potrzebna. Oferujemy bowiem nie tylko możliwość przeglądania promocji (jak w gazetkach), ale także korzystanie z nich bez przeglądania i wyszukiwania. W systemie Dentool bowiem, jak wcześniej wielokrotnie opisywałam, kupowanie zaczyna się od list uporządkowanych zakupowych. Teraz, po ponownym uruchomieniu modułu promocyjnego, promocje „same odnajdują się” z produktami, których dotyczą. Jeśli więc jakiś produkt mamy już na liście zakupowej od dawna, np. płyn do płukania jamy ustnej, a jego dostawca przypisze do niego promocję w systemie Dentool, to ta promocja będzie wyświetlała się właśnie na liście zakupowej – jako opcja dodatkowa do wyboru.

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.