PARTNER PORTALU
partner portalu

Promocje: trudne pytania dentystów do Dentool.pl (cz. VIII)

ms
07-08-2017, 13:20
Promocje: trudne pytania dentystów do Dentool.pl (cz. VIII) Promocje
Dentool.pl jest platformą, która ma usprawnić zarządzanie gabinetem stomatologicznym w sferze relacji: właściciel praktyki dentystycznej – dostawcy sprzętu, materiałów i usług, a także w obszarze edukacji i rozwoju zawodowego personelu medycznego. Warto poznać od podszewki ten nowy wymiar funkcjonowania w branży stomatologicznej.

infoDENT24.pl: Czy nie zostaniemy zasypani ofertami, promocjami od dostawców, z którymi nie współpracujemy, a którzy są użytkownikami Dentool.pl i dzięki temu dostaną od operatora systemu listę mailingową gabinetów dentystycznych.

Magdalena Jaworska, prezes firmy Dentool: Standardy współpracy biznesowej wymagają obecnie zgód użytkowników na wysyłanie informacji o charakterze handlowym czy marketingowym. Użytkownicy, podobnie jak my wszyscy w codziennym życiu, sami decydują o tym, czy chcą otrzymywać tego rodzaju informacje. Zamiarem zespołu Dentool jest dostarczanie w czasie rzeczywistym informacji wyłącznie związanych z realizacją zapytań i zamówień, a mailingi i newslettery są wysyłane w ramach realizowanych dla dostawców kampanii. Mamy pojedyncze osoby, które zrezygnowały z newslettera, większość użytkowników pozostawiło zgody – nie są oni jednak zasypywani wiadomościami. Nie przekazujemy również nikomu list mailingowych użytkowników bowiem respektujemy zasady przetwarzania danych osobowych obowiązujące w Unii Europejskiej.

Stawiamy natomiast na wydajny i komfortowy system do przeglądania ofert promocyjnych, filtrowania ich po rodzaju (rabat, pakiet, gratis itd.), po ich dostawcy (współpracujący z nami dystrybutorzy) i sortowaniu wg wybranych kryteriów (najnowsze, najczęściej wybierane, najdłuższe, najkrótsze). Wychodzimy bowiem z założenia, że użytkownik systemu Dentool jeśli już się do tego systemu loguje, to jest w tzw. „trybie zakupowym”. To zupełnie inny tryb niż „przy fotelu”, „na konferencji” czy „na portalu informacyjnym” lub „w podręczniku”. Każdy z tych trybów oznacza dla lekarza, asystentki czy higienistki inny cel.

Tym celem może być zdobycie informacji, leczenie pacjenta, powtórzenie materiału lub – i to właśnie mamy w Dentool.pl – wykonanie efektywnych zakupów oraz pobranie/wyświetlenie materiałów szkoleniowych. W ramach wykonywania zakupów do tej pory często kupiec przeglądał gazetki promocyjne dostarczane przez większość dystrybutorów i często korzystał z promocji tam zawartych. Kontakt z formą papierową może mieć swój urok, jednak elektroniczne formy prezentowania rabatów, gratisów, pakietów po pierwsze mają znacznie szersze możliwości, a po drugie są tanie i niezwykle szybkie. Można bowiem w ciągu 3 minut zdefiniować kilka promocji i udostępnić ją puli użytkowników Dentool, a następnie o kilku dniach zdecydować się na zmianę tych, które są najmniej popularne, lub na przedłużenie tych, które spotkały się z zainteresowaniem kupujących. Nie jest to natomiast możliwe gdy promocje zawarte są w drukowanych kwartalnie wydawnictwach papierowych.

Moduł promocyjny to nasze najdłużej kreowane „dziecko”. Ten moduł jest jak pajęcza sieć, która przewija się przez cały system i pokazuje się użytkownikowi dokładnie tam, gdzie jest potrzebna. Oferujemy bowiem nie tylko możliwość przeglądania promocji (jak w gazetkach), ale także korzystanie z nich bez przeglądania i wyszukiwania. W systemie Dentool bowiem, jak wcześniej wielokrotnie opisywałam, kupowanie zaczyna się od list uporządkowanych zakupowych. Teraz, po ponownym uruchomieniu modułu promocyjnego, promocje „same odnajdują się” z produktami, których dotyczą. Jeśli więc jakiś produkt mamy już na liście zakupowej od dawna, np. płyn do płukania jamy ustnej, a jego dostawca przypisze do niego promocję w systemie Dentool, to ta promocja będzie wyświetlała się właśnie na liście zakupowej – jako opcja dodatkowa do wyboru.

POLECAMY W SERWISACH