PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Pacjent ukontentowany z contentu witryny gabinetu

14-08-2013, 00:01
Pacjent ukontentowany z contentu witryny gabinetu (fot. Fotolia)
Pacjent ukontentowany z contentu witryny gabinetu (fot. Fotolia)
Dlaczego ludzie odwiedzają strony internetowe? W głównej mierze, aby odnaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Dentysta -administrator powinien o tym pamiętać w równej mierze co elektryk, informatyk czy doradca finansowy promujący swoje usługi. Pozostaje pytanie - jakie treści powinny być umieszczone na witrynie gabinetu stomatologicznego?

Z pomocą przychodzi Bill Mitchell z amerykańskiej firmy Dentist Identity. Przekonuje on, że każda witryna internetowa promująca gabinet stomatologiczny powinna zawierać trzy rodzaje treści.

How-To, czyli pokazujemy jak rozwiązać problem

Badania psychologiczne przekonują, że zainteresowanie ludzi danym problemem zwiększa się w sytuacjach, kiedy: przede wszystkich - dotyczy ich samych, ale i kiedy mogą go samodzielnie rozwiązać. Administrator witryny nie powinien więc zapominać o artykułach w których może przekazać odwiedzającym wiedzę o podstawowych problemach z zębami. Pacjenci będą zadowoleni z fachowych porad dotyczących np. nadwrażliwości zębów czy sposobów radzenia sobie z bólem.

Wyjaśniamy, czym się zajmujemy

W tym aspekcie rady autora nie są przystosowane do polskich realiów, ale nie może on wiedzieć jak śliskim tematem jest kwestia reklamy usług w naszym kraju. Bill Mitchell zachęca bowiem do wyjaśniania procedur medycznych, które oferujemy i dokładnej prezentacji sprzętu na którym pracujemy. - Pacjenci chcą wiedzieć, czym różni się system do wybielania zębów, który jest w gabinecie od innych znanych na rynku - przekonuje. Co ciekawe zachęca również do publikacji opisów przypadków, które jego zdaniem, dobrze obrazują przebieg danej metody leczniczej. W tej kwestii zalecamy ostrożność, nie wszystkie zdjęcia naszych case'ów, są dla pacjentów przyjemne do oglądania.

Pytania i odpowiedzi

Dentyści nie powinni zapominać o tzw. działach FAQ, czyli najczęściej zadawanych pytaniach. Oczywiście nie wolno ich pozostawiać bez odpowiedzi. Mitchell zwraca uwagę, że FAQ mogą być formą "flirtu" z pacjentem. - Odpowiadania na indywidualne wątpliwości pacjentów zbliżają ich do nas. Za jednym zamachem kreujemy ciekawe treści na stronę internetową i przywiązujemy do siebie pacjentów - zapewnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
techDENT   www   Reklama i marketing   Techniki pozamedyczne  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.