PARTNER PORTALU
partner portalu

Pacjent ukontentowany z contentu witryny gabinetu

14-08-2013, 00:01
Pacjent ukontentowany z contentu witryny gabinetu (fot. Fotolia)
Pacjent ukontentowany z contentu witryny gabinetu (fot. Fotolia)
Dlaczego ludzie odwiedzają strony internetowe? W głównej mierze, aby odnaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Dentysta -administrator powinien o tym pamiętać w równej mierze co elektryk, informatyk czy doradca finansowy promujący swoje usługi. Pozostaje pytanie - jakie treści powinny być umieszczone na witrynie gabinetu stomatologicznego?

Z pomocą przychodzi Bill Mitchell z amerykańskiej firmy Dentist Identity. Przekonuje on, że każda witryna internetowa promująca gabinet stomatologiczny powinna zawierać trzy rodzaje treści.

How-To, czyli pokazujemy jak rozwiązać problem

Badania psychologiczne przekonują, że zainteresowanie ludzi danym problemem zwiększa się w sytuacjach, kiedy: przede wszystkich - dotyczy ich samych, ale i kiedy mogą go samodzielnie rozwiązać. Administrator witryny nie powinien więc zapominać o artykułach w których może przekazać odwiedzającym wiedzę o podstawowych problemach z zębami. Pacjenci będą zadowoleni z fachowych porad dotyczących np. nadwrażliwości zębów czy sposobów radzenia sobie z bólem.

Wyjaśniamy, czym się zajmujemy

W tym aspekcie rady autora nie są przystosowane do polskich realiów, ale nie może on wiedzieć jak śliskim tematem jest kwestia reklamy usług w naszym kraju. Bill Mitchell zachęca bowiem do wyjaśniania procedur medycznych, które oferujemy i dokładnej prezentacji sprzętu na którym pracujemy. - Pacjenci chcą wiedzieć, czym różni się system do wybielania zębów, który jest w gabinecie od innych znanych na rynku - przekonuje. Co ciekawe zachęca również do publikacji opisów przypadków, które jego zdaniem, dobrze obrazują przebieg danej metody leczniczej. W tej kwestii zalecamy ostrożność, nie wszystkie zdjęcia naszych case'ów, są dla pacjentów przyjemne do oglądania.

Pytania i odpowiedzi

Dentyści nie powinni zapominać o tzw. działach FAQ, czyli najczęściej zadawanych pytaniach. Oczywiście nie wolno ich pozostawiać bez odpowiedzi. Mitchell zwraca uwagę, że FAQ mogą być formą "flirtu" z pacjentem. - Odpowiadania na indywidualne wątpliwości pacjentów zbliżają ich do nas. Za jednym zamachem kreujemy ciekawe treści na stronę internetową i przywiązujemy do siebie pacjentów - zapewnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
techDENT   www   Reklama i marketing   Techniki pozamedyczne  

POLECAMY W SERWISACH