• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNER PORTALU
partner portalu

Opłaty: trudne pytania dentystów do Dentool.pl (cz. X)

ms
31-07-2017, 21:31
Opłaty: trudne pytania dentystów do Dentool.pl (cz. X) Opłaty
Dentool.pl jest platformą, która ma usprawnić zarządzanie gabinetem stomatologicznym w sferze relacji: właściciel praktyki dentystycznej – dostawcy sprzętu, materiałów i usług, a także w obszarze edukacji i rozwoju zawodowego personelu medycznego. Warto poznać od podszewki ten nowy wymiar funkcjonowania w branży stomatologicznej.

infoDENT24.pl: Nic nie ma za darmo. Jaki jest koszt użytkowania Dentool.pl, gdzie ukryte są opłaty. Czy są one po stronie gabinetów dentystycznych, czy po stronie dostawców. Jeśli za korzystanie z systemu płacą tylko dostawcy towarów i usług, to muszą przenieść te koszty na odbiorców poprzez kalkulację cen, uwzględniającą opłaty pobierane przez Dentool.pl.

Magdalena Jaworska, prezes firmy Dentool: Jeśli chodzi o działania dystrybucyjne, to podobnie jak na początku działalności, czyli od 2013 roku, bezpłatnie zamieszczamy ofertę produktową wszystkich chętnych dystrybutorów i producentów, a także bezpłatnie umożliwiamy definiowanie promocji handlowych. Symboliczne opłaty są pobierane w przypadku wyjątkowo dużych baz produktów i promocji – odzyskujemy w tym przypadku część kosztów pracy wydatkowanej przy tworzeniu tych baz.

Realizacja zamówień przez Dentool.pl zakłada, że marża dystrybutorów jest utrzymana na podobnym poziomie, a ceny produktów nie są przez to zawyżane. W toku rozmów zarówno z większymi jak i mniejszymi reprezentantami ustalony został minimalny poziom opłat pochodzący od tej grupy podmiotów, rekompensujący nakład pracy zespołu Dentool w obsługę systemu. 

Działania dystrybutorów możemy wspierać na wiele sposobów i zależy nam na tym, aby przekonać do wspólnego działania tych, którzy jeszcze się wahają. Z naszej perspektywy jest oczywiste, że podmioty działające na tym trudnym rynku, koncentrują się na takiej obsłudze gabinetów, aby przy tym zapewnić także sobie możliwości rozwoju biznesowego.

Ważne jest dla nich inwestowanie w optymalizację oferty, rozwój kontaktów międzynarodowych i zapewnienie ciągłości sprzedaży. Znając te wyzwania z własnej wcześniejszej praktyki, staramy się wychodzić naprzeciw dobrze poznanym potrzebom dystrybutorów. Ograniczanie kosztów przesyłek (zwroty, reklamacje, częste zamówienia), generowanie nowych przychodów (nowi klienci w nowym cyfrowym kanale, prezentowanie szerokiej oferty, promocje, reklama) to tylko niektóre z działań, na których się koncentrujemy.

POLECAMY W SERWISACH