PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Nowa formuła, stare przyzwyczajenia: trudne pytania dentystów do Dentool.pl (cz. I)

ms
07-08-2017, 13:20
Nowa formuła, stare przyzwyczajenia: trudne pytania dentystów do Dentool.pl (cz. I) Czym jest Dentool?
Dentool.pl jest platformą, która ma usprawnić zarządzanie gabinetem stomatologicznym w sferze relacji: właściciel praktyki dentystycznej – dostawcy sprzętu, materiałów i usług, a także w obszarze edukacji i rozwoju zawodowego personelu medycznego. Warto poznać od podszewki na czym polega nowy wymiar funkcjonowania w branży stomatologicznej.

Jeśli nowocześnie leczysz pacjentów, starasz się korzystać z najnowszych osiągnięć nauki  w zakresie procedur medycznych, warto, aby również twoja firma była nowocześnie zarządzana. Taką ścieżkę nowoczesności wytyczać ma  Dentool.pl. Czy aby jest ona prosta i najszybciej zaprowadzi do celu – tutaj mogą powstać wątpliwości. Żeby je rozwiać - kilka pytań, które mogą zrodzić się wśród potencjalnych użytkowników tego narzędzia, zadaliśmy prezes firmy Dentool, Magdalenie Jaworskiej (z wykształcenia i praktyki lekarz dentysta oraz menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu małymi i dużymi projektami).

infoDENT24.pl: Od lat prowadzimy praktykę dentystyczną. Od lat współpracujemy z kilkoma dostawcami materiałów i sprzętu. Często to oni przypominają nam o konieczności dokonania zakupów uzupełniających. Przy zamówieniach korzystamy z formularzy Excela. Bywa i tak, że zamawiamy przez telefon dostawy w trybie interwencyjnym, bo okoliczności są bardzo dynamiczne. W jaki sposób w obu sytuacjach pomoże nam Dentool.pl. Szczególnie wówczas gdy jeden z naszych dostawców jest użytkownikiem Dentool.pl, a czterech pozostałych nie?

Magdalena Jaworska, prezes firmy Dentool: platforma Dentool.pl, jak każde narzędzie biznesowo-edukacyjne, jest tylko narzędziem. Zaprojektowaliśmy to narzędzie tak, aby umożliwiało odzwierciedlenie wszystkich sposobów zaopatrzenia, jakie wiemy, że funkcjonują w gabinetach.

Jeśli gabinet korzysta z aktywnego wsparcia i opieki ze strony dostawców, to posiadanie konta na Dentool.pl i zarządzanie zaopatrzeniem przez ten system, nie wyklucza bezpośrednich relacji z dostawcą. Wręcz przeciwnie, dzięki temu, że wszystkie produkty spisane są na wcześniej zdefiniowanych przez gabinet listach, o wiele szybciej i łatwiej jest wysłać wiadomość do dostawcy.

Przesłanie listy produktów drogą elektroniczną odciąża dostawcę od niezliczonej liczby telefonów, które wymagają przedyktowania zamówienia. Dostawca, który dostaje zamówienie z pełną specyfikacją, może skupić się na jego realizacji.

Zgadzamy się, że ważne jest także zacieśnianie relacji z gabinetem, choćby właśnie przez przypominanie o zamówieniach uzupełniających, czy też, jeśli dostawca dysponuje zespołem handlowców, wizytami osobistymi w gabinetach. Mit związany z tym, że zamówienia telefoniczne są szybkie, został już obalony. W dzisiejszych czasach osoby w biurze dostawcy śledzą na bieżąco przychodzące zamówienia w skrzynkach pocztowych, a przedstawiciele w wielu przypadkach na urządzeniach mobilnych.

Telefon jest dobrym medium do przyspieszenia realizacji zamówienia, nie zaś do dyktowania listy produktów. Wiele gabinetów już teraz wysyła precyzyjne zamówienie elektronicznie (choćby w pliku Excel), a następnie, w razie potrzeby przyspiesza jego realizację telefonicznie lub za pomocą SMS.

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.