PARTNER PORTALU
partner portalu

Nowa formuła, stare przyzwyczajenia: trudne pytania dentystów do Dentool.pl (cz. I)

ms
07-08-2017, 13:20
Nowa formuła, stare przyzwyczajenia: trudne pytania dentystów do Dentool.pl (cz. I) Czym jest Dentool?
Dentool.pl jest platformą, która ma usprawnić zarządzanie gabinetem stomatologicznym w sferze relacji: właściciel praktyki dentystycznej – dostawcy sprzętu, materiałów i usług, a także w obszarze edukacji i rozwoju zawodowego personelu medycznego. Warto poznać od podszewki na czym polega nowy wymiar funkcjonowania w branży stomatologicznej.

Jeśli nowocześnie leczysz pacjentów, starasz się korzystać z najnowszych osiągnięć nauki  w zakresie procedur medycznych, warto, aby również twoja firma była nowocześnie zarządzana. Taką ścieżkę nowoczesności wytyczać ma  Dentool.pl. Czy aby jest ona prosta i najszybciej zaprowadzi do celu – tutaj mogą powstać wątpliwości. Żeby je rozwiać - kilka pytań, które mogą zrodzić się wśród potencjalnych użytkowników tego narzędzia, zadaliśmy prezes firmy Dentool, Magdalenie Jaworskiej (z wykształcenia i praktyki lekarz dentysta oraz menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu małymi i dużymi projektami).

infoDENT24.pl: Od lat prowadzimy praktykę dentystyczną. Od lat współpracujemy z kilkoma dostawcami materiałów i sprzętu. Często to oni przypominają nam o konieczności dokonania zakupów uzupełniających. Przy zamówieniach korzystamy z formularzy Excela. Bywa i tak, że zamawiamy przez telefon dostawy w trybie interwencyjnym, bo okoliczności są bardzo dynamiczne. W jaki sposób w obu sytuacjach pomoże nam Dentool.pl. Szczególnie wówczas gdy jeden z naszych dostawców jest użytkownikiem Dentool.pl, a czterech pozostałych nie?

Magdalena Jaworska, prezes firmy Dentool: platforma Dentool.pl, jak każde narzędzie biznesowo-edukacyjne, jest tylko narzędziem. Zaprojektowaliśmy to narzędzie tak, aby umożliwiało odzwierciedlenie wszystkich sposobów zaopatrzenia, jakie wiemy, że funkcjonują w gabinetach.

Jeśli gabinet korzysta z aktywnego wsparcia i opieki ze strony dostawców, to posiadanie konta na Dentool.pl i zarządzanie zaopatrzeniem przez ten system, nie wyklucza bezpośrednich relacji z dostawcą. Wręcz przeciwnie, dzięki temu, że wszystkie produkty spisane są na wcześniej zdefiniowanych przez gabinet listach, o wiele szybciej i łatwiej jest wysłać wiadomość do dostawcy.

Przesłanie listy produktów drogą elektroniczną odciąża dostawcę od niezliczonej liczby telefonów, które wymagają przedyktowania zamówienia. Dostawca, który dostaje zamówienie z pełną specyfikacją, może skupić się na jego realizacji.

Zgadzamy się, że ważne jest także zacieśnianie relacji z gabinetem, choćby właśnie przez przypominanie o zamówieniach uzupełniających, czy też, jeśli dostawca dysponuje zespołem handlowców, wizytami osobistymi w gabinetach. Mit związany z tym, że zamówienia telefoniczne są szybkie, został już obalony. W dzisiejszych czasach osoby w biurze dostawcy śledzą na bieżąco przychodzące zamówienia w skrzynkach pocztowych, a przedstawiciele w wielu przypadkach na urządzeniach mobilnych.

Telefon jest dobrym medium do przyspieszenia realizacji zamówienia, nie zaś do dyktowania listy produktów. Wiele gabinetów już teraz wysyła precyzyjne zamówienie elektronicznie (choćby w pliku Excel), a następnie, w razie potrzeby przyspiesza jego realizację telefonicznie lub za pomocą SMS.

POLECAMY W SERWISACH