PARTNER PORTALU
partner portalu

Marek Stekla i Roman Stekla (Marrodent): liczymy na dwucyfrowy wzrost sprzedaży

ŁS
20-01-2014, 08:12
Marek Stekla i Roman Stekla (Marrodent): liczymy na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Marek Stekla i Roman Stekla (Marrodent): liczymy na dwucyfrowy wzrost sprzedaży (Fot. Marrodent)
Dwucyfrowy wzrost sprzedaży – czyli niestandardowy wzrost w naszej branży - mówi sam za siebie. 2013 rok to był dla Marrodentu dobry rok - i to nas bardzo cieszy – mówią właściciele firmy Marrodent z Bielska-Białej Marek Stekla i Roman Stekla.

- Jesteśmy przekonani, że ten wzrost w 2014 roku uda się utrzymać, a liczymy na to, że uda się powtórzyć sukces z 2012 roku, czyli  20 proc. wzrost sprzedaży.  Ustabilizowanie i wzmocnienie ekipy sprzedażowej, silny wzrost sprzedaży w zakresie sprzętu stomatologicznego, wprowadzenie własnej marki Novodenta i postawienie na rozwój ortodoncji - to były ważne kroki, które przyczyniły się do sukcesu - podkreślają szefowie Marrodentu w rozmowie z infoDENT24.pl. 

infoDENT24.pl: Jak panowie oceniają 2013 rok dla branży stomatologicznej?

Roman Stekla: To był naprawdę udany i dobry rok dla branży stomatologicznej, a dla Marrodentu był to bardzo dobry rok.

infoDENT24.pl: Co uznaliby panowie za największy sukces firmy w minionym roku?

R.S: Ustabilizowanie i wzmocnienie w szeregach grupy sprzedażowej zespołu Marrodentu, czyli przedstawicieli handlowych, a że stawiamy na bezpośredni kontakt i relacje z klientem, to niewątpliwie nasz spory sukces - co z resztą przełożyło się na ponad 12 proc. wzrost sprzedaży. Mamy bardzo stabilną ekipę i stawiamy na dalsze jej wzmocnienie. Model sprzedażowy jest sprawdzony, wypracowany i trzeba go rozwijać.

infoDENT24.pl: Co sprzedawało się w zeszłym roku najlepiej, jakie nowości pojawiły się w ofercie firmy?

Marek Stekla: Wszystkie kluczowe produkty sprzedawały się dobrze, ale takim czarnym koniem okazał się sprzęt stomatologiczny firmy Sirona: unity, skanery wewnątrzustne, frezarki, rentgeny, panoramy i radiowizjografie. Poza tym w 2013 roku ze sporym sukcesem wprowadziliśmy na rynek markę własną czyli Novodenta - produkty jednorazowe i do dezynfekcji. Postawiliśmy na rozwój ortodoncji. W tej dziedzinie odnotowaliśmy bardzo duży wzrost.

R.S: Z ogromną satysfakcją mówię o tym , że podpisaliśmy umowę na wyłączność (exclusive contract) z firmą Forestadent, z amerykańską firmą GH i z japońską GC Orthodontics. Dodam, że wiele firm zabiegało o to, aby takie kontrakty podpisać, a nam się to udało.

infoDENT24.pl: Jakich nowości w 2014 roku mogą oczekiwać klienci Marrodent?

M.S: Z nieukrywaną radością mówię, że od stycznia 2014 roku Marrodent jest wyłącznym dystrybutorem japońskiej firmy Tokuyama Dental w Polsce (infoDENT24.pl informował o tym kilka dni temu - przy red.). Producentem wysoce estetycznych produktów, kompozytów z najwyższej półki. Jesteśmy też na etapie wprowadzania znieczuleń Orabloc włoskiej firmy Pierrel, firmy z 30-letnim doświadczeniem w aseptycznej produkcji miejscowych znieczuleń stomatologicznych. Firma ta odnosi spore sukcesy na rynku zachodnim, a od ponad 10 lat również na rynku amerykańskim. Podobnie jak Tokuyamy, również firmy Pierrel jesteśmy wyłącznym dystrybutorem. Jestem przekonany, że uda nam się z sukcesem te produkty wprowadzić na rynek polski, tyle marek już wprowadzaliśmy, że i tym razem liczymy na sukces.

SŁOWA KLUCZOWE
Marrodent   Marek Stekla   Roman Stekla  

POLECAMY W SERWISACH