• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Marek Stekla i Roman Stekla (Marrodent): liczymy na dwucyfrowy wzrost sprzedaży

ŁS
20-01-2014, 08:12
Marek Stekla i Roman Stekla (Marrodent): liczymy na dwucyfrowy wzrost sprzedaży Marek Stekla i Roman Stekla (Marrodent): liczymy na dwucyfrowy wzrost sprzedaży (Fot. Marrodent)
Dwucyfrowy wzrost sprzedaży – czyli niestandardowy wzrost w naszej branży - mówi sam za siebie. 2013 rok to był dla Marrodentu dobry rok - i to nas bardzo cieszy – mówią właściciele firmy Marrodent z Bielska-Białej Marek Stekla i Roman Stekla.

- Jesteśmy przekonani, że ten wzrost w 2014 roku uda się utrzymać, a liczymy na to, że uda się powtórzyć sukces z 2012 roku, czyli  20 proc. wzrost sprzedaży.  Ustabilizowanie i wzmocnienie ekipy sprzedażowej, silny wzrost sprzedaży w zakresie sprzętu stomatologicznego, wprowadzenie własnej marki Novodenta i postawienie na rozwój ortodoncji - to były ważne kroki, które przyczyniły się do sukcesu - podkreślają szefowie Marrodentu w rozmowie z infoDENT24.pl. 

infoDENT24.pl: Jak panowie oceniają 2013 rok dla branży stomatologicznej?

Roman Stekla: To był naprawdę udany i dobry rok dla branży stomatologicznej, a dla Marrodentu był to bardzo dobry rok.

infoDENT24.pl: Co uznaliby panowie za największy sukces firmy w minionym roku?

R.S: Ustabilizowanie i wzmocnienie w szeregach grupy sprzedażowej zespołu Marrodentu, czyli przedstawicieli handlowych, a że stawiamy na bezpośredni kontakt i relacje z klientem, to niewątpliwie nasz spory sukces - co z resztą przełożyło się na ponad 12 proc. wzrost sprzedaży. Mamy bardzo stabilną ekipę i stawiamy na dalsze jej wzmocnienie. Model sprzedażowy jest sprawdzony, wypracowany i trzeba go rozwijać.

infoDENT24.pl: Co sprzedawało się w zeszłym roku najlepiej, jakie nowości pojawiły się w ofercie firmy?

Marek Stekla: Wszystkie kluczowe produkty sprzedawały się dobrze, ale takim czarnym koniem okazał się sprzęt stomatologiczny firmy Sirona: unity, skanery wewnątrzustne, frezarki, rentgeny, panoramy i radiowizjografie. Poza tym w 2013 roku ze sporym sukcesem wprowadziliśmy na rynek markę własną czyli Novodenta - produkty jednorazowe i do dezynfekcji. Postawiliśmy na rozwój ortodoncji. W tej dziedzinie odnotowaliśmy bardzo duży wzrost.

R.S: Z ogromną satysfakcją mówię o tym , że podpisaliśmy umowę na wyłączność (exclusive contract) z firmą Forestadent, z amerykańską firmą GH i z japońską GC Orthodontics. Dodam, że wiele firm zabiegało o to, aby takie kontrakty podpisać, a nam się to udało.

infoDENT24.pl: Jakich nowości w 2014 roku mogą oczekiwać klienci Marrodent?

M.S: Z nieukrywaną radością mówię, że od stycznia 2014 roku Marrodent jest wyłącznym dystrybutorem japońskiej firmy Tokuyama Dental w Polsce (infoDENT24.pl informował o tym kilka dni temu - przy red.). Producentem wysoce estetycznych produktów, kompozytów z najwyższej półki. Jesteśmy też na etapie wprowadzania znieczuleń Orabloc włoskiej firmy Pierrel, firmy z 30-letnim doświadczeniem w aseptycznej produkcji miejscowych znieczuleń stomatologicznych. Firma ta odnosi spore sukcesy na rynku zachodnim, a od ponad 10 lat również na rynku amerykańskim. Podobnie jak Tokuyamy, również firmy Pierrel jesteśmy wyłącznym dystrybutorem. Jestem przekonany, że uda nam się z sukcesem te produkty wprowadzić na rynek polski, tyle marek już wprowadzaliśmy, że i tym razem liczymy na sukces.

SŁOWA KLUCZOWE
Marrodent   Marek Stekla   Roman Stekla  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.