PARTNER PORTALU
partner portalu

IDS 2015 – coraz silniejsza reprezentacja z Polski

ŁS
04-03-2015, 14:14
IDS 2015 – coraz silniejsza reprezentacja z Polski Na zdjęciu IDS 2013 (fot. IDS)
Oferta 21 firm z Polski zostanie zaprezentowana w trakcie Międzynarodowych Targów Stomatologicznych IDS w Kolonii, które odbędą się 10-14 marca br.

Z każdą edycją IDS, liczba producentów i dystrybutorów z Polski, prezentujących produkty podczas IDS rośnie. W tym roku ofertę zdecydowało się przedstawić 21 wystawców, dwa lata wcześniej było ich 16. 

Podczas IDS 2015 ofertę zaprezentują:

AnGer, Bestom Dentonet, PPH CERKAMED, CTL, Dental Zywiec, Dental-S, EXACTUS sp.j., Innovative Micro Dentistry , Lasotronix, MEDI-SEPT GmbH, Motyl s.c. - Zaklad Produkcji Narzedzi Sciernych, F.P.H. "Mustaf", Olident, POL-INTECH, Poldent, Roko, SELIGA MICROSCOPES, Verdent, Visiomed, wellCAMdent, WIEDENT. 

Jak widać, do Kolonii jadą producenci laserów, narzędzi, sprzętu optycznego, wierteł czy rozwiązań ergonomicznych. W gronie reprezentantów jest również firma EXACTUS, która w Kolonii będzie promowała nie tylko CEDE, ale również Kongres FDI, który w 2016 r. odbędzie się w Poznaniu.

IDS to szansa na poznanie najnowszych osiągnięć w stomatologii w międzynarodowym gronie. Impreza odbywa się co dwa lata.
O skali wydarzenia świadczą liczby. W 2013 r. ofertę zaprezentowało 2058 firm z 56 krajów. 68 proc. wystawców stanowiły firmy spoza Niemiec.

Według oficjalnych danych organizatorów IDS w 2013 odwiedziło 125 tys. gości. Ilu dentystów z Polski bierze udział w IDS - dokładnie nie wiadomo. Koelnmesse GmbH podaje jednak, że odwiedzający z zagranicy stanowią prawie połowę gości.

51 proc. wszystkich zwiedzających stanowią przedstawiciele praktyk dentystycznych, 16 proc. - właściciele i pracownicy laboratoriów. 14 proc. odwiedzających to dealerzy, a 13 proc. - reprezentanci firm producenckich. 4 proc. uczestników IDS to studenci. 

Z raportu IDS z roku 2013, wynika, że do Kolonii jedzie się głównie w celach biznesowych. Co drugi pytany uczestnik przyznaje, że IDS odwiedził w celu znalezienia nowych partnerów biznesowych. 39 proc. uczestników targi traktuje jako miejsce gdzie można przetestować produkty.35 proc. ankietowanych przez organizatorów uczestników, przyznało się, że przyjechało kupić jakiś produkt.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH