PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

AMADAR stawia na zarządzanie relacjami z klientami

AMADAR
24-10-2013, 13:50
AMADAR stawia na zarządzanie relacjami z klientami AMADAR stawia na zarządzanie relacjami z klientami (Fot. Fotolia)
Firma AMADAR, lider na polskim rynku wyposażenia dla gabinetów stomatologicznych, wdraża system CRM. Ma on wspomóc budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy.

- Chcąc nieustannie podnosić poziom obsługi klienta w naszej firmie, podjęliśmy decyzję o budowie systemu CRM - informują przedstawiciele firmy.

Wybór padł na ITCube - najczęściej wybierany polski CRM. To rozwijane od 10 lat oprogramowanie funkcjonuje już w ponad 800 firmach.

- Jesteśmy przekonani, że dzięki niemu będziemy w stanie jeszcze lepiej spełniać oczekiwania i potrzeby klientów - zapewniają przedstawiciele Amadar.

Trudno o jedną definicję CRM. Dla wielu to strategia działania, która koncentruje się na wspieraniu czynności marketingowych, procesu sprzedaży oraz wszelkich działań związanych z obsługą klienta poprzez skierowanie uwagi na potrzeby konsumenta.

System ITCube umożliwia uzyskanie kompletnego obrazu relacji firmy z klientem: zaczynając od fazy nawiązania kontaktu, poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.

Pozwala na uporządkowanie wiedzy o klientach.

Umożliwia dbanie o każdą potencjalną sprzedaż tak, aby uzyskać przewagę nad konkurencją.

Wspiera nowoczesne techniki marketingowe w tym przeprowadzanie kampanii marketingu bezpośredniego.

Firma AMADAR istnieje od 1997 roku. Pierwszym producentem, z którym AMADAR nawiązał współpracę, była Planmeca. Stopniowo oferta firmy rozszerzała się o kolejne światowe marki.

AMADAR jest przedstawicielem takich marek jak: Planmeca, A-dec, Sirona, Dabi Atlante, Dürr Dental, Cominox, Getinge.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
Amadar  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.