• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNER PORTALU
partner portalu

AMADAR stawia na zarządzanie relacjami z klientami

AMADAR
24-10-2013, 13:50
AMADAR stawia na zarządzanie relacjami z klientami AMADAR stawia na zarządzanie relacjami z klientami (Fot. Fotolia)
Firma AMADAR, lider na polskim rynku wyposażenia dla gabinetów stomatologicznych, wdraża system CRM. Ma on wspomóc budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy.

- Chcąc nieustannie podnosić poziom obsługi klienta w naszej firmie, podjęliśmy decyzję o budowie systemu CRM - informują przedstawiciele firmy.

Wybór padł na ITCube - najczęściej wybierany polski CRM. To rozwijane od 10 lat oprogramowanie funkcjonuje już w ponad 800 firmach.

- Jesteśmy przekonani, że dzięki niemu będziemy w stanie jeszcze lepiej spełniać oczekiwania i potrzeby klientów - zapewniają przedstawiciele Amadar.

Trudno o jedną definicję CRM. Dla wielu to strategia działania, która koncentruje się na wspieraniu czynności marketingowych, procesu sprzedaży oraz wszelkich działań związanych z obsługą klienta poprzez skierowanie uwagi na potrzeby konsumenta.

System ITCube umożliwia uzyskanie kompletnego obrazu relacji firmy z klientem: zaczynając od fazy nawiązania kontaktu, poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.

Pozwala na uporządkowanie wiedzy o klientach.

Umożliwia dbanie o każdą potencjalną sprzedaż tak, aby uzyskać przewagę nad konkurencją.

Wspiera nowoczesne techniki marketingowe w tym przeprowadzanie kampanii marketingu bezpośredniego.

Firma AMADAR istnieje od 1997 roku. Pierwszym producentem, z którym AMADAR nawiązał współpracę, była Planmeca. Stopniowo oferta firmy rozszerzała się o kolejne światowe marki.

AMADAR jest przedstawicielem takich marek jak: Planmeca, A-dec, Sirona, Dabi Atlante, Dürr Dental, Cominox, Getinge.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
Amadar  

POLECAMY W SERWISACH