PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Akademia BTL: Jak kupować laser, żeby tego nie żałować

Mirosław Stańczyk
07-09-2015, 08:06
Akademia BTL: Jak kupować laser, żeby tego nie żałować Michał Madej BTL tajniki wyboru lasera stomatologicznego (foto: infoDENT24.pl)
Prawdopodobnie zakup lasera tak się ma do zakupu na przykład unitu jak sprawienie sobie samolotu w porównaniu do nabycia nowego auta i nie tylko o różnicę w cenie tutaj chodzi. Co ma zrobić osoba, która wiedzę o sztuce latania kształtuje na podstawie podsłuchanych rozpraw tych co – z różnym skutkiem - już latali – infoDENT24.pl pyta Michała Madeja z BTL Polska, wiodoącego uczestnika rynku, handlującego laserami stomatologicznymi firmy Fotona.

Michał Madej BTL Polska: W pierwszej kolejności należałoby porównać specyfikację techniczną konkretnych typów laserów. Poznać moc wiązki generowanego światła, rozszyfrować charakterystykę każdego z promieni i określić co to oznacza dla funkcjonalności sprzętu. Dopiero wówczas można przystąpić do testowania konkretnych modeli. O to nietrudno. Prezentacji dokona każdy dostawca sprzętu. Idealnie byłoby, gdyby odbywało się to w formie warsztatów, podczas których istniałaby szansa na samodzielne wykonanie zabiegu. Tylko taka konfrontacja wyobrażeń z rzeczywistością pozwala uwolnić przyszłego użytkownika lasera stomatologicznego od nietrafionych decyzji, a w dalszej konsekwencji od rozczarowań. Dodajmy ekstremalnie drogich, gdyż sprzęt to wydatek rzędu 200 – 400 tys. zł. Zła to decyzja, w wyniku której nietrafiony zakup stoi w gabinecie przykryty pokrowcem. BTL Polska do takiego zdarzenia nie dopuści.

infoDENT24.pl: Nie zmusicie nikogo do pracy ze sprzętem chociażby był – jak to usłyszeliśmy – crème de la crème.

Michał Madej BTL Polska: Nie musimy tego czynić, a to dlatego, że realizujemy bardzo przemyślaną filozofię sprzedaży. Pomoc w odsłanianiu tajnik pracy z laserem sprawia nam dużą satysfakcję. Po pierwsze każdego potencjalnego nabywcę zachęcamy do uczestnictwa w kursie praktycznym, podczas którego będzie mógł pod okiem doświadczonych szkoleniowców własnoręcznie zrealizować – co ważne z udziałem pacjentów - wybrane procedury. Takie podejście pozwala na wyeliminowanie wszelkich wątpliwości jeszcze przed zrealizowaniem transakcji.

W zasadzie 100 proc. zainteresowanych po zakończeniu kursu, realizowanego przez naszych szkoleniowców, decyduje się na zakup. Przy tym koszcie inwestycji nie może być mowy o pochopnych decyzjach.

infoDENT24.pl: Nie zdarzają się rozczarowania?

Michał Madej BTL Polska: Praktycznie nie. Niezobowiązujący kurs zapewnia komfort użytkownikowi lasera po ewentualnym zakupie sprzętu. Dentysta nie siada bowiem do pracy uzbrojony w wiedzę teoretyczną uzupełnioną jedynie szkoleniem po zakupie sprzętu. Jesteśmy wyjątkowo uczuleni na te kwestie. Zdecydowanie wolimy stracić partnera biznesowego niż pozyskać bezradnego klienta, który szukałby źródeł niepowodzenia w ograniczeniach sprzętowych, a nie we własnych ułomnościach. Na szczęście do takich sytuacji w zasadzie nie dochodzi.

Co ciekawe, stosunkowo najmniejsze problemy z szybkim przyswojeniem podstawowych zasad pracy z laserem mają dentyści z co najmniej dziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym. Młodzi, chociaż otwarci na nowe technologie, chociaż nie skażeni utrwalonymi latami nawykami, nie mają wystarczającego doświadczenia w pracy z pacjentem. Okazuje się, że takie doświadczenie jest nie do przecenienia w realizowaniu zmodyfikowanych lub całkiem nowych procedur stomatologicznych.

SŁOWA KLUCZOWE
laser   Fotona   BTL   Michał Madej   LightWalker   laser_w_stomatologii  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.