PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Akademia BTL: Dlaczego zakup lasera oznacza nową filozofię podejścia do zawodu?

Mirosław Stańczyk
01-09-2015, 09:20
Akademia BTL: Dlaczego zakup lasera oznacza nową filozofię podejścia do zawodu? Zakup lasera stomatologicznego zmienia filozofię pracy dentysty
Laser stomatologiczny to zdecydowanie coś więcej niż kolejny sprzęt w gabinecie dentystycznym, to filozofia uprawniania zawodu. Czy zawsze tak jest? Nie zawsze, ale rozmowa z Michałem Madejem z BTL Polska, utwierdza w przekonaniu, że istnieją firmy, a w firmach tych ludzie, którzy mogą, chcą – i co najważniejsze - potrafią lekarzom dentystom wskazać nowy, istotny sens przychodzenia do pracy.

Mirosław Stańczyk infoDENT24.pl: Jesteście producentem i dystrybutorem sprzętu stomatologicznego, czy może bardziej terapeutami? Nie trudno zauważyć, że użytkownikom laserów firmy Fotona okazujecie wszechstronne wsparcie, otaczacie opieką trudną do wytłumaczenia w wypełnionym liczbami świecie skomercjalizowanych usług dentystycznych.

Michał Madej BTL Polska: Oczywiście oddziaływanie na psychikę lekarza dentysty nie jest naszym głównym zadaniem, ale faktycznie bywa, że wraz z dostawą lasera wskazujemy atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego, wyraźnie wzmacniamy biznesowy aspekt prowadzenia praktyki dentystycznej. Bywa, że to dzięki pojawieniu się w gabinecie lasera Fotony, dentysta uwalnia się od widma „Dnia Świstaka”, graniczącego z syndromem wypalenia zawodowego.

Zdarzało się i tak, że sprzęt Fotony odwodził właściciela gabinetu stomatologicznego od dramatycznej decyzji o zamknięciu lecznicy. Dzisiaj praktyki, w której laser zajmuje wiodące miejsce, znakomicie prosperują i szybko kroczą ścieżką rozwoju.

To są chwile, których się nie zapomina, momenty, które nadają dodatkowy sens naszej codziennej pracy.

infoDENT24.pl: Dziwnie rozmawia się na te tematy z kimś, kto de facto jest przedstawicielem firmy mocno zakorzenionej w nowoczesnych technologiach, która oferuje lasery stomatologiczne z najbardziej zaawansowanymi rozwiązaniami technicznymi na świecie. Technika, socjologia i filozofia?

Michał Madej BTL Polska: Nie trudno to wytłumaczyć. Pozycja jaką zajmuje firma BTL z ofertą laserów stomatologicznych wynika m.in. z filozofii codziennych kontaktów z klientami, jaką od lat wypracowała nasza firma. Kupno lasera jest zarówno dla nas, jak i dla dentysty pierwszym krokiem. Dla nas to początek możliwie pełnego pokazania nowych horyzontów, które otwierają się przed dentystą wraz z poczynioną inwestycją. A dla dentysty? To start w drogę wiodącą do odkrywania nowych możliwości zawodowych, a są one praktycznie nieograniczone.

BTL Polska jest częścią dużej międzynarodowej firmy BTL Industries z ponad 50 oddziałami na całym świecie. O profesjonalizmie naszej firmy niech świadczy fakt, że to właśnie BTL Polska została wybrana na partnera handlowego przez Fotonę, niekwestionowanego lidera medycznych urządzeń laserowych m.in. laserów stomatologicznych. Niewątpliwie to co najlepsze w tego typu sprzęcie na świecie nosi logo Fotony.

Nie jest to megalomania z mojej strony. Fotona od lat wyznacza standardy, do których konkurencja tylko próbuje się zbliżyć.

infoDENT24.pl: Uczelnie medyczne szczątkowo informują o pracy z laserami stomatologicznymi, Polskie Towarzystwo Stomatologii Laserowej dopiero stawia pierwsze kroki. Większość lekarzy dentystów czerpie wiedzę o laserach stomatologicznych w trakcie rozmów towarzyskich.

SŁOWA KLUCZOWE
laser   Laseroterapia   Fotona   BTL   Michał Madej   LightWalker   laser_w_stomatologii  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.