PARTNER PORTALU
partner portalu
Pacjent szukając dentysty wybiera ... siłę marki!
2017-09-13 14:01  |  smn

Pacjent szukając dentysty wybiera ... siłę marki!

Medicover wprowadził zmiany w wystroju wnętrz swoich placówek, które zaprojektowano tak,by dostosować się do oczekiwań klientów i do strategii marki. Do zdobywania nowych...

Jak w marketing gabinetu zaangażować pracowników
2017-09-11 12:40  |  smn

Jak w marketing gabinetu zaangażować pracowników

Marketing w praktyce stomatologicznej to jeszcze jeden problem, którym się musi zajmować dentysta. A gdyby tak podzielić to zadanie z innymi pracownikami - poprzez angażowanie...

Jak zamienić praktykę dentystyczną w podmiot leczniczy
2017-09-05 13:17  |  kan

Jak zamienić praktykę dentystyczną w podmiot leczniczy

Od czego warto zacząć przekształcenie indywidualnej praktyki lekarskiej w podmiot leczniczy i w jaki sposób to przeprowadzić, pisze Marcin Batyński radca prawny specjalizujący...

Dentysto nigdy nie lekceważ narzekającego pacjenta
2017-09-01 08:57  |  en

Dentysto nigdy nie lekceważ narzekającego pacjenta

Lekceważenie pretensji pacjentów szkodzi praktyce stomatologicznej, i bynajmniej nie chodzi tylko o to, że znajdą innego dentystę.

Kierownik podmiotu leczniczego - tylko z konkursu
2017-07-31 00:14  |  ms

Kierownik podmiotu leczniczego - tylko z konkursu

Powierzenie pełnienia obowiązków kierownikowi podmiotu leczniczego poza trybem konkursowym nie jest zgodne z art. 49 ust. 1 pkt 1 ustawy o działalności leczniczej - uznał WSA w...

Dentysta na swoim
2017-07-18 09:21  |  kan

Dentysta na swoim

To wspaniałe być swoim własnym szefem, tak ocenia swój zawód prawie połowa amerykańskich dentystów zapytanych o najmocniejsze strony ich pracy.

Dlaczego masz mniej wiernych pacjentów niż sądzisz?
2017-07-03 12:35  |  kan

Dlaczego masz mniej wiernych pacjentów niż sądzisz?

Kto nie chciałby mieć wiernej grupy pacjentów, którzy leczą się w jego gabinecie,  a z czasem przyprowadzają swoje dzieci i wnuki? To ideał, a rzeczywistość  jest taka, że w...

Pacjent opuszczający wizytę, pacjentem szczególnej troski
2017-06-29 13:52  |  en

Pacjent opuszczający wizytę, pacjentem szczególnej troski

Wiele praktyk traci pacjentów, ponieważ rejestratorka nie kontaktuje się z nimi po tym, jak opuścili wizytę. Nie należy czekać aż taki pacjent zadzwoni, ponieważ to może nigdy...

Dentysto postaw na SMS-y
2017-06-23 11:47  |  smn

Dentysto postaw na SMS-y

Ankieta, w której badano w jaki sposób pacjenci wolą komunikować się ze swoim dentystą, ujawniła, że zdecydowanie preferują sms-y. To wygodniejsza forma wymiany informacji,...

Trzy główne grzechy prowadzącego praktykę stomatologiczną
2017-05-22 13:31  |  smn

Trzy główne grzechy prowadzącego praktykę stomatologiczną

Pewne przekonania dentystów co do ich praktyki zwyczajnie nie są prawdziwe. Te fałszywe założenia mogą spowodować wiele szkód w podstawach funkcjonowania praktyki. Pierwszym...

POLECAMY W SERWISACH