PARTNER PORTALU
partner portalu
Wysoki poziom obsługi pacjenta stomatologicznego, pojęcie, które ewoluuje
2017-05-09 17:40  |  ms

Wysoki poziom obsługi pacjenta stomatologicznego, pojęcie, które ewoluuje

- To czego w obszarze standardów obsługi pacjenta lekarz dentysta nauczył się kilkanaście lat temu, co w tamtym czasie pozwalało przekraczać oczekiwania pacjentów i uzyskać ich...

Jak to się robi teraz: przygotowanie dentysty do skutecznego motywowania pacjentów,
2017-05-08 21:35  |  ms

Jak to się robi teraz: przygotowanie dentysty do skutecznego motywowania pacjentów,

- Osiągniecie spodziewanych efektów, pokonanie wysoko postawionej poprzeczki jest możliwe tylko poprzez pracę na innym poziomie niż behawioralny - mówi Mariusz Oboda, założyciel...

Zweryfikuj standardy obsługi pacjenta
2017-05-08 21:31  |  ms

Zweryfikuj standardy obsługi pacjenta

Dzisiaj obsługa pacjenta powinna być tak prowadzona, aby po krótkich, ale odpowiednio profesjonalnie prowadzonych rozmowach z lekarzem, pacjent był wysoko zmotywowany do...

Poziom obsługi pacjenta sprzed 10 lat – czas na rewizję
2017-05-08 21:29  |  ms

Poziom obsługi pacjenta sprzed 10 lat – czas na rewizję

Dzisiaj należytego poziomu satysfakcji lekarza oraz pacjenta, rozwoju praktyki, realizacji celów, nie osiągnęlibyśmy, postępując w sposób obowiązujący 10 lat temu - twierdzi...

Umiejętności lekarza, które powinien budować w kontakcie z pacjentem
2017-05-08 21:24  |  ms

Umiejętności lekarza, które powinien budować w kontakcie z pacjentem

Należy zwrócić uwagę na użyte określenie: „budowanie”. Zachęcam do tego, aby nie myśleć o tych kompetencjach w sposób statyczny. Użyteczne jest myślenie o nich jako o...

Najwyższe standardy pracy z pacjentem
2017-05-08 21:20  |  ms

Najwyższe standardy pracy z pacjentem

Lekarz nie powinien skupiać się jedynie na uprzyjemnianiu pacjentowi wizyty, maksymalizowaniu jego poziomu satysfakcji (tak jak jeszcze kilka lat temu). Chodzi zdecydowanie o...

Jak może wyglądać twoja praktyka pod wpływem zmian w komunikacji z pacjentem?
2017-04-12 23:56  |  ms

Jak może wyglądać twoja praktyka pod wpływem zmian w komunikacji z pacjentem?

- Tak jak pisałem w poprzednich artykułach – podstawową umiejętnością lekarza, rozmawiającego z pacjentami na temat kompleksowego leczenia protetycznego i zmiany estetyki...

Rozmowa z pacjentem w formule finezyjnego tańca
2017-04-12 23:53  |  ms

Rozmowa z pacjentem w formule finezyjnego tańca

Psychologiczna analiza wzorcowych rozmów pokazuje wpływ różnych wypowiedzi lekarza na reakcje pacjenta. Uświadamia, że ten wpływ jest znacznie większy, niż zwykło się sądzić....

Jak w kwadrans zmotywować pacjenta do leczenia
2017-04-12 23:50  |  ms

Jak w kwadrans zmotywować pacjenta do leczenia

Ile czasu trzeba poświęcić na rozmowy z niezmotywowanymi do kompleksowego leczenia protetycznego pacjentami, aby 80 proc. z nich pytało o najbliższy wolny termin? - wyjaśnia...

POLECAMY W SERWISACH