PARTNER PORTALU
partner portalu
Roszczenia pacjentów wobec dentysty coraz częściej trafiają do Federacji Konsumentów
2015-06-18 06:26  |  jarwik

Roszczenia pacjentów wobec dentysty coraz częściej trafiają do Federacji Konsumentów

Pacjentowi wypada plomba po kilku miesiącach od zabiegu. Czy po takim okresie i z takiej przyczyny ma on prawo oczekiwać, iż dentysta naprawi to co nie spełniło oczekiwań osoby...

Stomatologia Lisiniec i Bałtykiem 70 km wpław
2015-06-13 11:39  |  jsz

Stomatologia Lisiniec i Bałtykiem 70 km wpław

W nocy z 12 na 13 czerwca trzech młodych mężczyzn: Dawid, Paweł i Szymon przepłynęło blisko 70 km wpław morzem. Ich przedsięwzięcie wspierała m.in. Stomatologia Lisiniec z...

Uważaj, pacjent nie telefonuje dwa razy
2015-05-28 08:40  |  ms

Uważaj, pacjent nie telefonuje dwa razy

35 proc. potencjalnych pacjentów praktyki dentystyczne tracą bezpowrotnie zanim osoby te skierują swoje kroki do gabinetu stomatologicznego. W ten sposób dentystom umyka każdego...

 Bardzo jajeczna praktyka stomatologiczna
2015-04-02 14:09  |  ms

Bardzo jajeczna praktyka stomatologiczna

Niezmiennie od 32 lat właściciele praktyki dentystycznej Glick and Woods Dentistry w Tullahoma, Tennessee (USA) przygotowują 5 tys. jajek niespodzianek, Wszystko po to, aby w...

Piotr Godleś: obsługa reklamacji w gabinetach stomatologicznych (część II)
2014-01-29 12:09  |  Piotr Godleś

Piotr Godleś: obsługa reklamacji w gabinetach stomatologicznych (część II)

Jak sprawić, aby pacjent poczuł satysfakcję, gdy wychodzi z naszego gabinetu z reklamacją? Wystarczy stosować się do 7 kroków.

Piotr Godleś: obsługa reklamacji w gabinetach stomatologicznych
2014-01-22 12:19  |  Piotr Godleś

Piotr Godleś: obsługa reklamacji w gabinetach stomatologicznych

Wielu lekarzy uważa, że reklamacja uderza w ich wizerunek osoby o wysokich umiejętnościach zawodowych. Traktują ją jak osobistą porażkę i często niestety podchodzą do niej dość...

Polacy nie reklamują, ale lekarze dentyści powinni być czujni
2013-12-05 11:01  |  PAP/ŁS

Polacy nie reklamują, ale lekarze dentyści powinni być czujni

Polscy konsumenci nie do końca wierzą w sens walki o prawa klienta. W większości oceniają reklamacje usług jako nieprzyjemną, trudną i niemiłą konieczność - pisze "Puls...

POLECAMY W SERWISACH