PARTNER PORTALU
partner portalu
Agencja Up&More pokieruje postrzeganiem przez internautów preparatu Salistat SGL03
2019-09-04 20:27  |  ms

Agencja Up&More pokieruje postrzeganiem przez internautów preparatu Salistat SGL03

Agencja Up&More będzie odpowiedzialna za kompleksową koordynację kanałów social media promujących preparat Salistat SGL03 (Facebook, Instagram). Zapowiadane są także...

Jak pacjenci wybierają dentystę
2019-08-29 07:42  |  en

Jak pacjenci wybierają dentystę

Badanie objęło 1 500 Amerykanów w wieku od 18 do 65 roku  życia. Pytano ich co decyduje o  wyborze gabinetu stomatologicznego, gdy szukają świadczeniodawcy przez internet.

Reklama na 60 zębów
2019-08-09 10:13  |  en

Reklama na 60 zębów

Trudno się przebić na rynku produktów stomatologicznych, zwłaszcza tych do wybielania zębów, gdzie konkurencja jest silna. Oryginalny sposób na przyciągnięcie uwagi klienta...

5 rzeczy, które dentysta robić powinien
2019-07-25 11:18  |  en

5 rzeczy, które dentysta robić powinien

Czasami drobne sprawy w życiu mają największe znaczenie. Może się to wydawać truizmem, ale w świecie stomatologii, właśnie szczegóły są szczególnie istotne, chociaż oczywiście...

Colgate Total w świetle Super Bowl
2019-02-04 18:49  |  ms

Colgate Total w świetle Super Bowl

Producent pasty do zębów Colgate Total zareklamował swój produkt podczas Super Bowl 2019. W tym roku 30 sekund spotu reklamowego kosztowało ponad 5 mln USD.

Jak docierać do pacjentów seniorów?
2018-08-09 11:11  |  en

Jak docierać do pacjentów seniorów?

Seniorzy stanowią bardzo ważną grupę pacjentów każdej praktyki stomatologicznej. Jednak zwykłe stategie marketingowe mogą do nich nie docierać.  Kilka prostych zmian umożliwi...

Zalety marketingu mailowego
2018-08-06 13:27  |  en

Zalety marketingu mailowego

Jeśli nie stosujesz marketingu wykorzystującego mail, to przedstawiamy kilka powodów, dla których warto to robić.

Ankieta dla pacjentów na własny użytek gabinetu
2018-07-16 13:08  |  smn

Ankieta dla pacjentów na własny użytek gabinetu

Czasami trudno jest dociec jakich efektów terapeutycznych pacjent oczekuje. Zamiast zgadywać lepiej pytać.

Dzień Matki - pretekst do promocji gabinetu stomatologicznego
2018-05-08 10:00  |  kan

Dzień Matki - pretekst do promocji gabinetu stomatologicznego

Trudno nie być za takim pomysłem, leczenie zębów jako prezent na Dzień Matki. Dentysta z Olsztyna dołączył do akcji prowadzonej przez lokalną gazetę i oferuje z okazji tego...

Dlaczego pacjent kupuje najnowszego iPhona, a nie  dobrą stomatologiczną usługę?
2018-04-11 12:38  |  en

Dlaczego pacjent kupuje najnowszego iPhona, a nie dobrą stomatologiczną usługę?

Dlaczego pacjenci wolą kupić lepszy telefon niż zainwestować na przykład w implanty stomatologiczne? Jak skutecznie przekonywać do kosztownego leczenia, radzi Chris Moriarity,...

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.