• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu
Dzień Matki - pretekst do promocji gabinetu stomatologicznego
2018-05-08 10:00  |  kan

Dzień Matki - pretekst do promocji gabinetu stomatologicznego

Trudno nie być za takim pomysłem, leczenie zębów jako prezent na Dzień Matki. Dentysta z Olsztyna dołączył do akcji prowadzonej przez lokalną gazetę i oferuje z okazji tego...

Dlaczego pacjent kupuje najnowszego iPhona, a nie  dobrą stomatologiczną usługę?
2018-04-11 12:38  |  en

Dlaczego pacjent kupuje najnowszego iPhona, a nie dobrą stomatologiczną usługę?

Dlaczego pacjenci wolą kupić lepszy telefon niż zainwestować na przykład w implanty stomatologiczne? Jak skutecznie przekonywać do kosztownego leczenia, radzi Chris Moriarity,...

Reklama protez stomatologicznych z celebrytą w roli głównej
2018-03-07 09:13  |  kan

Reklama protez stomatologicznych z celebrytą w roli głównej

Robert Janowski prowadzący popularny program - Jaka to melodia - zaangażował się w akcję promocyjną środków do protez zębowych. Reklama przekonuje, że zwiększają one komfort...

Jak sprawić, by pacjenci wracali do twojego gabinetu
2018-02-20 10:18  |  en

Jak sprawić, by pacjenci wracali do twojego gabinetu

Reklama przyciąga nowych pacjentów do gabinetu, ale jak ich zatrzymać? Tu potrzebne jest nie mniej ważne działanie.

Gdy pacjent szkaluje w internecie
2018-01-23 09:12  |  smn

Gdy pacjent szkaluje w internecie

Negatywna opinia w internecie może się przytrafić każdemu - nawet najlepszemu i najbardziej troskliwemu wobec pacjentów specjaliście. To może być wynik nieporozumienia: pacjent...

Jaki pacjent szkodzi praktyce
2017-12-07 14:04  |  smn

Jaki pacjent szkodzi praktyce

Kluczem do sukcesu zawodowego dentysty jest przyciągnięcie i utrzymanie pacjentów. Właściwie kwalifikacje kliniczne lekarza nie grają tu większej roli, bo cóż po nich skoro nie...

Tylko krótkotrwałe plany leczenia, nigdy kompleksowe (na pierwszej wizycie)
2017-10-02 11:01  |  kan

Tylko krótkotrwałe plany leczenia, nigdy kompleksowe (na pierwszej wizycie)

Na pierwszej wizycie można rozmawiać z pacjentem tylko o jego najpilniejszych problemach stomatologicznych, nigdy o całościowym planie leczenia. Próba przedstawienia...

Po co dentyście Facebook
2017-07-14 13:04  |  en

Po co dentyście Facebook

Marketing i sztuka reklamy to nie są kwalifikacje lekarza dentysty, a jednak powinien przyswoić elementarną choćby wiedzę i z tej dziedziny, bo bez niej trudno obecnie budować...

Jak się reklamować, żeby nie rozjuszyć pacjentów
2017-07-12 22:53  |  ms

Jak się reklamować, żeby nie rozjuszyć pacjentów

Takiej recepty nie ma. Jest natomiast wskazówka, co można zrobić, aby pacjent nie zarzucił akcji marketingowej, prowadzonej przez gabinet dentystyczny, za aktywność...

Dlaczego masz mniej wiernych pacjentów niż sądzisz?
2017-07-03 12:35  |  kan

Dlaczego masz mniej wiernych pacjentów niż sądzisz?

Kto nie chciałby mieć wiernej grupy pacjentów, którzy leczą się w jego gabinecie,  a z czasem przyprowadzają swoje dzieci i wnuki? To ideał, a rzeczywistość  jest taka, że w...

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.