PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu
Jak skutecznie budować zaufanie pacjentów
2017-04-03 23:26  |  ms

Jak skutecznie budować zaufanie pacjentów

Prawdziwy kapitał każdej praktyki stomatologicznej to zaufanie pacjentów. Analizy, prowadzone w wielu organizacjach przez Stevena Covey’a, wskazują, że 10 proc. wzrost zaufania...

Personal branding w stomatologii: nazwisko to twoja marka
2017-03-28 09:34  |  ms

Personal branding w stomatologii: nazwisko to twoja marka

Pacjenci nie rekomendują placówek, a konkretnych lekarzy, którzy w nich pracują. Będąc stomatologiem, im szybciej zaczniesz zarządzać marką osobistą, tym lepiej. Jak Cię widzą,...

Kreowanie wizerunku placówki implantologicznej
2017-03-23 00:12  |  ms

Kreowanie wizerunku placówki implantologicznej

Jest wiele gabinetów stomatologicznych posiadających bazę 15 -20 tys. pacjentów, które nigdy nie miały ani jednego pacjenta implantologicznego. Oczywiście jest wiele gabinetów...

Jak powinna wyglądać profesjonalna rozmowa po leczeniu?
2017-03-22 23:32  |  ms

Jak powinna wyglądać profesjonalna rozmowa po leczeniu?

Pierwsza wizyta nowego pacjenta to etap kluczowy dla dalszej relacji. Skutecznie przeprowadzona może nie tylko utrzymać pacjenta, ale także zmotywować do kontynuacji leczenia....

Trzy zasady budowania wizerunku dentysty w internecie
2017-03-22 22:47  |  ms

Trzy zasady budowania wizerunku dentysty w internecie

Twój wizerunek jest jak sylwetka, którą można kształtować, rzeźbić, rozbudowywać i przede wszystkim poprawiać. Jak to jest, że niektóre placówki posiadają 20 tys. kart...

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.