• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu
Jak to się robi teraz: przygotowanie dentysty do skutecznego motywowania pacjentów,
2017-05-08 21:35  |  ms

Jak to się robi teraz: przygotowanie dentysty do skutecznego motywowania pacjentów,

- Osiągniecie spodziewanych efektów, pokonanie wysoko postawionej poprzeczki jest możliwe tylko poprzez pracę na innym poziomie niż behawioralny - mówi Mariusz Oboda, założyciel...

Zweryfikuj standardy obsługi pacjenta
2017-05-08 21:31  |  ms

Zweryfikuj standardy obsługi pacjenta

Dzisiaj obsługa pacjenta powinna być tak prowadzona, aby po krótkich, ale odpowiednio profesjonalnie prowadzonych rozmowach z lekarzem, pacjent był wysoko zmotywowany do...

Poziom obsługi pacjenta sprzed 10 lat – czas na rewizję
2017-05-08 21:29  |  ms

Poziom obsługi pacjenta sprzed 10 lat – czas na rewizję

Dzisiaj należytego poziomu satysfakcji lekarza oraz pacjenta, rozwoju praktyki, realizacji celów, nie osiągnęlibyśmy, postępując w sposób obowiązujący 10 lat temu - twierdzi...

Umiejętności lekarza, które powinien budować w kontakcie z pacjentem
2017-05-08 21:24  |  ms

Umiejętności lekarza, które powinien budować w kontakcie z pacjentem

Należy zwrócić uwagę na użyte określenie: „budowanie”. Zachęcam do tego, aby nie myśleć o tych kompetencjach w sposób statyczny. Użyteczne jest myślenie o nich jako o...

Najwyższe standardy pracy z pacjentem
2017-05-08 21:20  |  ms

Najwyższe standardy pracy z pacjentem

Lekarz nie powinien skupiać się jedynie na uprzyjemnianiu pacjentowi wizyty, maksymalizowaniu jego poziomu satysfakcji (tak jak jeszcze kilka lat temu). Chodzi zdecydowanie o...

Jak może wyglądać twoja praktyka pod wpływem zmian w komunikacji z pacjentem?
2017-04-12 23:56  |  ms

Jak może wyglądać twoja praktyka pod wpływem zmian w komunikacji z pacjentem?

- Tak jak pisałem w poprzednich artykułach – podstawową umiejętnością lekarza, rozmawiającego z pacjentami na temat kompleksowego leczenia protetycznego i zmiany estetyki...

Rozmowa z pacjentem w formule finezyjnego tańca
2017-04-12 23:53  |  ms

Rozmowa z pacjentem w formule finezyjnego tańca

Psychologiczna analiza wzorcowych rozmów pokazuje wpływ różnych wypowiedzi lekarza na reakcje pacjenta. Uświadamia, że ten wpływ jest znacznie większy, niż zwykło się sądzić....

Jak w kwadrans zmotywować pacjenta do leczenia
2017-04-12 23:50  |  ms

Jak w kwadrans zmotywować pacjenta do leczenia

Ile czasu trzeba poświęcić na rozmowy z niezmotywowanymi do kompleksowego leczenia protetycznego pacjentami, aby 80 proc. z nich pytało o najbliższy wolny termin? - wyjaśnia...

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.