• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu
Pierwszy kontakt z pacjentem determinantą późniejszych relacji
2016-10-30 10:21  |  ms

Pierwszy kontakt z pacjentem determinantą późniejszych relacji

Dla ponad 90 proc. pacjentów niezwykle istotna jest dobra jakość komunikowania się z dentystą - tak wynika z analizy potrzeb pacjentów dentystycznych, przeprowadzonej przez KIKO...

Co najbardziej ceni sobie pacjent w kontakcie z dentystą?
2016-10-24 15:22  |  ms

Co najbardziej ceni sobie pacjent w kontakcie z dentystą?

Chcąc poznać potrzeby europejskich pacjentów dentystycznych w zakresie kontaktów z lekarzem dentystą zapytano pacjentów w: Polsce, Austrii, Grecji i Rumunii „Co najbardziej...

Co robić, gdy dentysta boi się lęku pacjentów? Jest na to sposób.
2015-07-31 12:02  |  Mirosław Stańczyk

Co robić, gdy dentysta boi się lęku pacjentów? Jest na to sposób.

infoDENT24.pl rozpoczyna cykl porad dotyczących umiejętności komunikacyjnych: dentysta – pacjent. Celem serii publikacji jest dostarczenie lekarzom dentystom niezbędnego kwantum...

Peter Schultz: dentysta może w znaczącym stopniu zredukować lęk u pacjenta
2015-07-28 11:59  |  ms

Peter Schultz: dentysta może w znaczącym stopniu zredukować lęk u pacjenta

Czym jest dentofobia, jak skutecznie z nią walczyć i jaką rolę w tej walce odgrywa lekarz dentysta - te zagadnienia czytelnikom infoDENT24.pl przybliża Peter Schultz, jeden z...

Lęk pacjentów dentystycznych – skąd się bierze i co możemy zrobić?
2015-07-28 11:22  |  ms

Lęk pacjentów dentystycznych – skąd się bierze i co możemy zrobić?

Ponad 75 proc. pacjentów boi się wizyt u dentysty. Spośród nich odsetek osób cierpiących na dentofobię to ok. 10 proc. - wynika z badań amerykańskich i europejskich naukowców....

Lęk pacjentów dentystycznych – czym jest, rodzaje lęku i jak go rozpoznać
2015-07-28 09:03  |  ms

Lęk pacjentów dentystycznych – czym jest, rodzaje lęku i jak go rozpoznać

Pacjenci są skłonni podróżować do dentysty, którego darzą zaufaniem czasami nawet setki kilometrów i niechętnie zmieniają ulubionego stomatologa, który przełamie lub zmniejszy...

Umiejętność efektywnego komunikowania się z pacjentami może przynieść również wymierne zyski lekarzom dentystom
2015-07-26 23:26  |  ms

Umiejętność efektywnego komunikowania się z pacjentami może przynieść również wymierne zyski lekarzom dentystom

Zasady komunikacji interpersonalnej, w kontekście efektywności leczenia medycznego w oparciu o światowe badania naukowe – omawia Monika Filarowska, kierownik Zespołu...

Catalin Zaharia: komunikacja interpersonalna buduje długofalową relację z pacjentem
2015-07-26 22:08  |  ms

Catalin Zaharia: komunikacja interpersonalna buduje długofalową relację z pacjentem

- Istnieje udowodniona korelacja między zadowoleniem klienta, a umiejętnościami komunikacyjnymi lekarza dentysty – zapewnia Catalin Zaharia, lekarz psychiatra, psychoterapeuta,...

Komunikacja interpersonalna między dentystą, a pacjentem jako praktyczna umiejętność zawodowa
2015-07-19 17:42  |  ms

Komunikacja interpersonalna między dentystą, a pacjentem jako praktyczna umiejętność zawodowa

- Kwestie pozamedyczne niejednokrotnie decydują o wyborze lekarza dentysty lub kontynuacji leczenia. Umiejętność skutecznego porozumiewania się dentysty z pacjentem przekłada...

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.