PARTNER PORTALU
partner portalu
Pierwszy kontakt z pacjentem determinantą późniejszych relacji
2016-10-30 10:21  |  ms

Pierwszy kontakt z pacjentem determinantą późniejszych relacji

Dla ponad 90 proc. pacjentów niezwykle istotna jest dobra jakość komunikowania się z dentystą - tak wynika z analizy potrzeb pacjentów dentystycznych, przeprowadzonej przez KIKO...

Co najbardziej ceni sobie pacjent w kontakcie z dentystą?
2016-10-24 15:22  |  ms

Co najbardziej ceni sobie pacjent w kontakcie z dentystą?

Chcąc poznać potrzeby europejskich pacjentów dentystycznych w zakresie kontaktów z lekarzem dentystą zapytano pacjentów w: Polsce, Austrii, Grecji i Rumunii „Co najbardziej...

Co robić, gdy dentysta boi się lęku pacjentów? Jest na to sposób.
2015-07-31 12:02  |  Mirosław Stańczyk

Co robić, gdy dentysta boi się lęku pacjentów? Jest na to sposób.

infoDENT24.pl rozpoczyna cykl porad dotyczących umiejętności komunikacyjnych: dentysta – pacjent. Celem serii publikacji jest dostarczenie lekarzom dentystom niezbędnego kwantum...

Peter Schultz: dentysta może w znaczącym stopniu zredukować lęk u pacjenta
2015-07-28 11:59  |  ms

Peter Schultz: dentysta może w znaczącym stopniu zredukować lęk u pacjenta

Czym jest dentofobia, jak skutecznie z nią walczyć i jaką rolę w tej walce odgrywa lekarz dentysta - te zagadnienia czytelnikom infoDENT24.pl przybliża Peter Schultz, jeden z...

Lęk pacjentów dentystycznych – skąd się bierze i co możemy zrobić?
2015-07-28 11:22  |  ms

Lęk pacjentów dentystycznych – skąd się bierze i co możemy zrobić?

Ponad 75 proc. pacjentów boi się wizyt u dentysty. Spośród nich odsetek osób cierpiących na dentofobię to ok. 10 proc. - wynika z badań amerykańskich i europejskich naukowców....

Lęk pacjentów dentystycznych – czym jest, rodzaje lęku i jak go rozpoznać
2015-07-28 09:03  |  ms

Lęk pacjentów dentystycznych – czym jest, rodzaje lęku i jak go rozpoznać

Pacjenci są skłonni podróżować do dentysty, którego darzą zaufaniem czasami nawet setki kilometrów i niechętnie zmieniają ulubionego stomatologa, który przełamie lub zmniejszy...

Umiejętność efektywnego komunikowania się z pacjentami może przynieść również wymierne zyski lekarzom dentystom
2015-07-26 23:26  |  ms

Umiejętność efektywnego komunikowania się z pacjentami może przynieść również wymierne zyski lekarzom dentystom

Zasady komunikacji interpersonalnej, w kontekście efektywności leczenia medycznego w oparciu o światowe badania naukowe – omawia Monika Filarowska, kierownik Zespołu...

Catalin Zaharia: komunikacja interpersonalna buduje długofalową relację z pacjentem
2015-07-26 22:08  |  ms

Catalin Zaharia: komunikacja interpersonalna buduje długofalową relację z pacjentem

- Istnieje udowodniona korelacja między zadowoleniem klienta, a umiejętnościami komunikacyjnymi lekarza dentysty – zapewnia Catalin Zaharia, lekarz psychiatra, psychoterapeuta,...

Komunikacja interpersonalna między dentystą, a pacjentem jako praktyczna umiejętność zawodowa
2015-07-19 17:42  |  ms

Komunikacja interpersonalna między dentystą, a pacjentem jako praktyczna umiejętność zawodowa

- Kwestie pozamedyczne niejednokrotnie decydują o wyborze lekarza dentysty lub kontynuacji leczenia. Umiejętność skutecznego porozumiewania się dentysty z pacjentem przekłada...

POLECAMY W SERWISACH