PARTNER PORTALU
partner portalu
Mariusz Duda: implantologia w stomatologii nie jest tajemną wiedzą zarezerwowaną dla nielicznych, ale...
2014-01-20 18:20  |  ms

Mariusz Duda: implantologia w stomatologii nie jest tajemną wiedzą zarezerwowaną dla nielicznych, ale...

Dawno temu nazywano by go człowiekiem renesansu, kilkanaście lat temu człowiekiem orkiestrą, dzisiaj zapewne przylgnęłoby do niego miano one man show. Zawsze jest to jedna i ta...

Mariusz Pankowski: sedacja wziewna podtlenkiem azotu ułatwia pracę
2014-01-13 09:20  |  Mariusz Pankowski

Mariusz Pankowski: sedacja wziewna podtlenkiem azotu ułatwia pracę

Sedacja wziewna to nic innego, jak zastosowanie podtlenku azotu, potocznie zwanego gazem rozweselającym. Mieszanina podtlenku azotu i tlenu (w dawce indywidualnie dobieranej do...

Izabela Walawender: dzieci pytają kiedy wreszcie pójdą do dentysty
2013-12-23 14:34  |  Mirosław Stańczyk

Izabela Walawender: dzieci pytają kiedy wreszcie pójdą do dentysty

Gdyby większość gabinetów stomatologicznych działała tak jak Klinika Implantologii i Stomatologii Estetycznej dr. Romana Borczyka, to problem próchnicy wśród najmłodszych, a w...

Magdalena Szponar: Oferty w konkursach NFZ są i będą jawne, a od 2014 r. zagwarantują to kolejne zmiany w prawie
2013-12-05 12:27  |  Magdalena Szponar

Magdalena Szponar: Oferty w konkursach NFZ są i będą jawne, a od 2014 r. zagwarantują to kolejne zmiany w prawie

W ostatnim czasie infoDENT24.pl poruszał problem wglądu do ofert konkurentów – „Walczący o kontrakty NFZ, mają prawo do poznania ofert konkurentów” oraz...

Prof. Tomasz Konopka: lekarz dentysta w walce z rakiem jamy ustnej nie może popełniać błędów
2013-10-17 12:42  |  ms

Prof. Tomasz Konopka: lekarz dentysta w walce z rakiem jamy ustnej nie może popełniać błędów

- Ignorowanie zmian, klasyfikacja rutynowa, traktowanie objawu jako rozpoznania, poleganie na jednym badaniu klinicznym, brak wizyt kontrolnych, uleganie presji pacjenta,...

Katarzyna Świtalska: Jak rozpoznać dentofoba i z nim pracować
2013-06-18 00:01  |  Katarzyna Świtalska

Katarzyna Świtalska: Jak rozpoznać dentofoba i z nim pracować

Zachowanie stomatologa musi być podporządkowane przede wszystkim jednemu celowi: wywołaniu u pacjenta pozytywnych emocji wobec własnej osoby. Stomatolog powinien być lubiany,...

Rafał Jujka: fanpage dentysty - czy to narzędzie biznesowe?
2013-06-03 00:02  |  ŁS

Rafał Jujka: fanpage dentysty - czy to narzędzie biznesowe?

Pytanie o zasadność traktowania mediów społecznościowych, jako skutecznych narzędzi biznesowych -przyznajemy - nie jest oryginalne, ani nowe. Okazuje się jednak, że oprócz...

Rafał Kowalczyk: strategia marketingowa u drzwi gabinetu stomatologicznego
2012-12-20 17:04  |  ms

Rafał Kowalczyk: strategia marketingowa u drzwi gabinetu stomatologicznego

Strategia marketingowa dla niewtajemniczonych może być postrzegana jako wytrych otwierający drzwi, za którymi kryją się, wciąż nie do końca jasne procedury i źle oznakowane...

O BAD po pięciu latach aktywności
2016-01-07 08:34  |  ms

O BAD po pięciu latach aktywności

O Be Active Dentist słyszał zapewne każdy lekarz dentysta i student stomatologii. Czym jest BAD po pięciu latach funkcjonowania i czym ma być po następnych pięciu latach -...

Anna Lella: budżet ERO transparentny i bez zagrożeń
2015-06-03 09:22  |  ms

Anna Lella: budżet ERO transparentny i bez zagrożeń

Czy uzasadnione są obawy o budżet ERO? Lek dent. Anna Lella zapewnia, że wszystko jest pod kontrolą i nie ma najmniejszych obaw, że działalność organizacji mogłaby być z powodów...

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.