PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

W Szczecinie głucha doraźna pomoc stomatologiczna

ms
30-11-2017, 10:19
W Szczecinie głucha doraźna pomoc stomatologiczna Głuchy telefon w gabinecie stomatologicznym (foto: pixabay)
Czy świadczeniodawca realizujący usługi stomatologiczne w ramach doraźnej pomocy stomatologicznej mają obowiązek odbierać telefony od szukających pomocy pacjentów?

To problem, bo jedna z osób poszukujących w nocy pomocy stomatologicznej poskarżyła się mediom, że nie mogła dodzwonić się do Przychodni Portowej przy ul. Energetyków 2 w Szczecinie. Z tego względu uznała, że telefon podany na stronie Zachodniopomorskiego OW NFZ jest nieaktualny, tym bardziej, że ta podstrona nie była uaktualniana od 2015 r.

Okazało się jednak, że wędrówka po mieście w poszukiwaniu funkcjonującego gabinetu dentystycznego była błędem. Telefon był prawidłowy, chociaż na wielokrotne próby nie odpowiadał. Ostatecznie pacjentka przyjęta została przy ul. Energetyków 2.

Kobieta ma pretensje do świadczeniodawcy, że nie można się było do niego dodzwonić, ale nie tylko to wywołało u niej frustrację. Co prawda pomoc uzyska, ale polegała ona na wykonaniu wypełnienia tymczasowego, zaleceniu zażycia ibupromu i uszczypliwej uwadze, że o zęby trzeba dbać. Swoimi zastrzeżeniami podzieliła się z Radiem Szczecin.

W takim sposobie rozwiązania problemu nie widzi uchybień Jolanta Szumigalska - Kozak, kierownik sekcji stomatologicznej w zachodniopomorskim oddziale NFZ, która uświadamia rozżalonej kobiecie, że podstawowym celem jest działanie doraźne i uśmierzenie bólu, nie ma mowy np. o leczeniu kanałowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH