PARTNER PORTALU
partner portalu

Sympozjum Siła Dialogu - zakończyła się 6. edycja

18-05-2013, 10:24
Sympozjum Siła Dialogu - trwa VI edycja (fot. infoDENT24.pl)
Sympozjum Siła Dialogu - trwa VI edycja (fot. infoDENT24.pl)
Ponad 180 uczestników wzięło udział w 6. edycji Sympozjum Siła Dialogu (17 - 18 maja 2013 r.). To największa impreza dla środowiska stomatologicznego poświęcona: zarządzaniu, public relations, marketingowi i psychologii. Jednym z patronów medialnych wydarzenia był infoDENT24.pl.

Czy lekarz to najważniejszy ze wszystkich sprzedawanych produktów w gabinecie? Czy to prawda, że nieważne, jaki gabinet mamy, ważne żeby przynosił zyski? Jak żyć, dużo pracować, i nie zwariować? to tylko kilka z pytań, na które odpowiedali specjaliści w trakcie 6. edycji Sympozjum Siła Dialogu.

Wśród uczestników, oprócz stałej grupy gości Sympozjum, zauważyć można było też wiele nowych twarzy. Od sobotniego poranka, w dwóch salach, równolegle odbywały  się warsztaty i wykłady dla lekarzy dentystów i menedżerów oraz asystentek, higienistek i pracowników recepcji.

- Warsztaty przeprowadzane są w niewielkich, maksymalnie 25 osobowych grupach. Pozwala to na indywidualne podejście do każdego z uczestników - mówi Katarzyna Toczko, z firmy Olident, organizatora spotkania.

W sumie ośmiu wykładowców przeprowadzi 15 prelekcji.

Zwieńczeniem pierwszego dnia Sympozjum była wspólna zabawaw jednym z klubów na krakowskiej Starówce. Specjalnie dla gości Olidentu zagrał zespół Free Note.

Zasłyszane podczas Sympozjum:

* Przychodzi pacjent do dentysty, bo dowiedział się, że dentysta ten jest kompetentny. Pamiętać należy jednak, że o dziwo pacjent powraca do lekarza nie tyle ze względu na jego umiejętności,  albo nie tylko dlatego, gdyż ocena interlokutora co najmniej w 55 proc. wynika  z jego mowy ciała, w 38 proc. - to jak mówi, a jedynie w 7 proc. - co mówi! To bardzo wiele zmienia w relacji: osoba leczona - osoba lecząca.  W zasadzie nie pamięta się, że komunikat werbalny jest wzmacniany mową ciała, chociaż zważywszy na przedstawione udziały procentowe, to o czym się mówi jest najmniej istotne. Słuchacze wykładu Katarzyny Świtalskiej "Poznaj swojego pacjenta zanim przemówi, i sam daj się mu poznać" wiedzą w jaki sposób komunikować się z pacjentem, żeby zmniejszyć prawdopodobieństwo, iż w rozmowie nieopacznie stracą zaufanie zdobyte w wyniku profesjonalnie przeprowadzonego zabiegu.

- Język ciała ma swoje "słowa", "zdania", "interpunkcję", a nawet gramatykę - komunikaty niewerbalne należy odczytywać i interpretować w grupach - przekonuje Katarzyna Świtalska.

* Recepcjonistka rozmawia ze stojącym przed nią pacjentem i jednocześnie musi odebrać dzwoniący telefon. Co powinna zrobić? Przerwać obsługę klienta i odebrać telefon, zignorować dzwoniący telefon, przeprosić i odebrać telefon, przeprosić i zapytać czy można odebrać telefon? Odpowiedź właściwa jest tylko jedna i tę właściwą odpowiedź przekazała słuchaczom dr n. ekon. Magdalena Szumska podczas wykładu "Doskonałość recepcji. Inaczej, świeżo, lepiej".

* Coraz większe szanse na sukces będą miały sieci franczyzowe, ponieważ pacjenci wybierają to co znają, zgodnie z zasadą, że to co wiemy jest bardziej prawdopodobne - uważa prof. Henryk Mruk.

SŁOWA KLUCZOWE
newsDENT   Siła Dialogu   Wydarzenia   Szkolenie  
  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Rynek aptek Puls HR House Market
    Portal Spożywczy Property Design Rynek Seniora Koszyk cenowy Sady Ogrody Centrum Kształcenia Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.