• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNER PORTALU
partner portalu

Racje pacjenta vs. racje dentysty, kto ma…rację?

ms
14-02-2017, 08:00
Racje pacjenta vs. racje dentysty, kto ma…rację? Citodent (źródło: Google Maps)
Pacjentka poszła do mediów na skargę na Citodent, bo tam nie chcieli przyjąć jej syna z bólem zęba. Znieczulica? Sprawa wygląd inaczej, gdy posłucha się drugiej strony.

- Mój ośmioletni syn bardzo skarżył się na ból zęba, bo naruszyła mu się plomba na mlecznym zębie i jakieś jedzenie się tam dostało. Pojechaliśmy do przychodzi stomatologicznej Citodent w Przemyślu, tam jest doraźna pomoc stomatologiczna. Niestety nie chciano nas tam przyjąć – żali się mieszkanka Bolestraszyc. 

-  To było w czwartek ok. 17.00 – relacjonują pracownicy przychodni. – Dyżur w ramach pomocy doraźnej pełnimy od 19.00 do 7.00, a w soboty, niedziele i święta całodobowo - dodała.

- Okazało się, że dziecko jest chore na ospę wietrzną. Nie mogliśmy narażać innych pacjentów, więc poradziliśmy, żeby matka pacjenta przyszła po 19.00, kiedy już nie będzie innych osób. W takich przypadkach po przyjęciu pacjenta z chorobą zakaźną musimy stosować specjalne procedury polegające na pełnej dezynfekcji wszystkich pomieszczeń i tak by było. O tym wszystkim mówiliśmy tej pani, ale ona, delikatnie ujmując, zachowywała się arogancko. Nie chciała przyjść po dziewiętnastej, tylko na odchodnym trzasnęła drzwiami - przekonywali dziennikarzy życia.pl pracownicy Citodent.

- Wszystko jest zarejestrowane przez kamerę monitoringu i jeżeli Narodowy Fundusz Zdrowia zwróci się do nas o wyjaśnienie, przekażemy im nagrania i wyjaśnimy wszelkie okoliczności. Do takich incydentów dochodzi, bo pacjenci nie czytają ze zrozumieniem informacji umieszczonej na naszej witrynie - wyjaśniają przedstawiciele Citodent.

Więcej: zycie.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH