PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Formalności przy zawieraniu i realizowaniu umów rezydenckich (wrzesień 2012 roku)

04-09-2012, 21:10
Formalności przy zawieraniu i realizowaniu umów rezydenckich (wrzesień 2012 roku) (źródło: sxc.hu)
Formalności przy zawieraniu i realizowaniu umów rezydenckich (wrzesień 2012 roku) (źródło: sxc.hu)

Departament Nauki i Szkolnictwa Wyższego Ministerstwa Zdrowia pod koniec sierpnia 2012 roku zaprezentował nowe zasady zawierania umów rezydenckich oraz przekazywania informacji mających wpływ na realizację takich umów.

Każdy kto chciałby zawrzeć umowę rezydencką musi przygotować i przesłać do Ministerstwa Zdrowia (Departament Nauki i Szkolnictwa Wyższego) kilkanaście dokumentów. Jedne z nich w dwóch egzemplarzach, inne w jednym.

 

Dokumenty, które należy przesłać w dwóch egzemplarzach:

- umowa rezydencka;

- wykaz lekarzy skierowanych na podstawie postępowania kwalifikacyjnego do odbycia specjalizacji, zatrudnionych w zakładzie na umowę o pracę na czas trwania specjalizacji;

- informacja, czy w zakładzie tworzony jest Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, a jeśli tak, to jaki jest przyjęty wskaźnik procentowy do obliczenia wysokości tego odpisu (zalacznik_nr7_umowy_rezydenckie);

- informacja o przyjętym wskaźniku procentowym do obliczenia składki wypadkowej (zalacznik_nr5_umowy_rezydenckie);

- informacja o składce na Fundusz Emerytur Pomostowych - tylko w przypadku gdy jednostka zatrudniająca rezydentów odprowadza taką składkę (zalacznik_nr6_umowy _rezydenckie);

- informacja o absencji rezydentów - przysyłana tylko w przypadku wystąpienia nieobecności, nie powinno się z wymienionego załącznika korzystać w przypadku już zawartych umów (zalacznik_nr4_ummowy_rezydenckie).

 

Dokumenty, które należałoby przesłać w jednym egzemplarzu:

- wypis z rejestru zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez wojewodę: wydruk księgi rejestrowej ze strony internetowej www.rejestrzoz.gov.pl (tylko oznaczenie zakładu opieki zdrowotnej), poświadczony za zgodność przez osobę upoważnioną z aktualną datą poświadczenia;

- aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, poświadczony za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną z aktualną datą poświadczenia.

 

W przypadku osób fizycznych dodatkowo trzeba dołączyć:

- aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej, poświadczony za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną (z aktualną datą poświadczenia);

- numer konta zakładu z podpisem głównego księgowego (na firmowym blankiecie);

SŁOWA KLUCZOWE
eduDENT   Ministerstwo Zdrowia   rezydentura   Kariera  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.