PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Dentysta z Rzeszowa szkalowany w internecie

en
19-10-2017, 09:33
Dentysta z Rzeszowa szkalowany w internecie Lekarz nie jest bezbronny wobec krytyki w internecie (fot. pixabay)
Pacjent, który na leczenie bolącej ósemki wydał prawie 1,3 tys. zł - bezskutecznie, bo nadal odczuwa ból, umieścił negatywne komentarze w internecie na temat swojego dentysty. A dentysta się broni i twierdzi, że leczył zgodnie zasadami sztuki lekarskiej.

Pacjent jednej z rzeszowskich klinik stomatologicznych zaczął odczuwać ból dolnej ósemki blisko rok temu po założeniu wypełnienia. Z powodu utrzymujących się dolegliwości bólowych był u swojego dentysty jeszcze trzykrotnie, jednak leczenie nie przyniosło ulgi. Ząb bolał nadal. Pacjent składał reklamacje, ale lekarz odmówił już kolejnych wizyt, pisze Gazeta Wyborcza. 

W tej sytuacji pacjent umieścił w internecie krytyczne komentarze pod adresem swojego dentysty, twierdząc że leczenie zostało wykonanie nierzetelnie. Dentysta nie puścił tego płazem - do pacjenta zgłosił się adwokat reprezentujący gabinet. Pismo z kancelarii adwokackiej wzywa go do usunięcia negatywnych komentarzy oraz do zapłaty 5 tys. zł na rzecz jednego z podkarpackich hospicjów. Jeśli tego nie zrobi, sprawa trafi do sądu.

Także właściciele kliniki stanęli w obronie dentysty (na marginesie - pacjent leczył się u tego stomatologa przez 14 lat i nigdy nie miał wątpliwości co do jakości świadczonej opieki). Właściciele kliniki wystosowali do redakcji „Wyborczej” pismo, w którym jasno stwierdzają, że zabiegi stomatologiczne wykonywane były przez dentystę zgodnie z najwyższymi standardami profesjonalnymi oraz zasadami sztuki lekarskiej. W dodatku, jako że pacjent nie był zadowolony z leczenia,  część świadczeń była prowadzona nieodpłatnie. Twierdzenie pacjenta, że leczenie było nierzetelne, to czyste pomówienie, relacjonuje Gazeta Wyborcza.

Wydaje się, że pacjent czerpie przyjemność z "rozpętania w internecie kampanii nienawiści" w stosunku do dentysty, ponieważ gabinet podejmował próby zawarcia porozumienia z pacjentem, ale bez efektów, podsumowali sytuację właściciele kliniki stomatologicznej.

Więcej: wyborcza.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
dentysta   ból zęba   błąd dentysty   pacjent  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.