PARTNER PORTALU
partner portalu

W gabinecie jak w restauracji?

07-09-2012, 19:04
Co łączy prowadzenia gabinetu stomatologicznego z opiniami na temat restauracji? Z pozoru nic. Przypomnij sobie jednak lekarzu, ile razy przed zamówieniem stolika w restauracji spędziłeś godziny w internecie porównując opinie innych gości? Od rezerwacji nie odstraszała cię cena czy lokalizacja, ale małe, niewielkie, drobniusieńkie, subiektywne uwagi napisane przez zupełnie obcych dla ciebie internautów. Pacjenci - dentystów wybierają podobnie.

Ameryka śmieje się teraz z cyklu filmów wideo zatytułowanych Real Actors Read Yelp. Reżyser Joe Plummer zaprosił mniej lub bardziej znanych aktorów do interpretacji wpisów i komentarzy z internetowego przewodnika kulinarnego yelp.com. To baza restauracji, pubów, kawiarni, klubów nocnych, czyli wszystkich miejsc gdzie można coś zjeść. Cykl filmów ma raczej komediowy charakter, jednak specjaliści zwracają uwagę, że komentarze użytkowników stanowią znakomitą okazję do analizy zachowań konsumenckich.

Wyobraźmy sobie, że Chris Kipiniak (znany m.in. z "Headcrusher", czy serialu "Żona idealna"), nie był gościem restauracji a naszym pacjentem.

 

źródło: You Tube

"Nie będę tam już jadł. Jeżeli właściciel nie jest miły, to mówi wiele o biznesie, który prowadzi"

Główny wniosek?  Wszyscy zwracamy uwagę na detale, szczególnie gdy musimy zapłacić za usługę lub produkt.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
lifeDENT   pacjenci   zachowanie dentysty  

POLECAMY W SERWISACH