PARTNER PORTALU
partner portalu

Uważaj komu odwołujesz wizytę

ws
15-07-2015, 13:10
Uważaj komu odwołujesz wizytę Uwaga na długopisy w gabinecie stomatologicznym (foto: pixabay)
Nie jest to sytuacja wyjątkowa,  gdy pracownik gabinetu dentystycznego  dzwoni do pacjenta, aby poinformować go o konieczności odwołania wizyty. Taki telefon z Thornhill Dental Practice otrzymała Hayley Ross.

Tak na prawdę informacja została nagrana na pocztę głosową. Przyczyna odwołania zaplanowanego leczenia była jednak dość niecodzienna. Otóż pacjentka Hayley Ross, podczas ostatniej obecności w gabinecie dentystycznym, zachowywała się agresywnie. Wiedząc o tym, Pauline Khanna administratorka TDP, a prywatnie żona dentysty, który leczył Hayley Ross, uznała, że należałoby zerwać kontakty z uciążliwą pacjentką.

Hayley Ross pojawiła się jednak o umówionej porze w gabinecie, twierdząc, że nie odsłuchała informacji nagranej na jej telefonie. Pacjentka usłyszawszy, że nie zostanie przyjęta, wpadła we wściekłość, chwyciła za leżący na kontuarze długopis i z całej siły wbiła go w oko administratorki. Na szczęście, operacja ratująca oko powiodła się.

Sprawa trafiła do sądu. Hayley Ross  uznana została winną ataku, jakkolwiek sędziowie zgodzili się z opinią lekarzy, iż agresorka ma pewne problemy psychiczne. Hayley Ross została skazana na 12 miesięcy więzienia, w zawieszeniu na dwa lata. Frustratka musi także zapłacić poszkodowanej 850 funtów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
roszczenia pacjentów   zarządzanie gabinetem   sąd  

POLECAMY W SERWISACH