PARTNER PORTALU
partner portalu

Typografia złych dentystów wg użytkowników portali z opiniami o lekarzach

15-08-2012, 13:24
The enraged woman reads news in the Internet
The enraged woman reads news in the Internet
Mówią nie ma cię w Internecie? To znaczy, że nie istniejesz. Są jednak sytuacje, kiedy lepiej pozostać 

 niewidocznym. Negatywne opinie pacjentów na temat stomatologów zamieszczane w serwisach takich jak np. znanylekarz.pl, dobrylekarz.info, rankinglekarzy.pl czy podobnych, pozwalają stworzyć, oczywiście z przymrużeniem oka,  profil dentysty wroga publicznego nr 1. 

Tacy pacjenci ciągle biegają. Przeważnie z gabinetu do gabinetu, szukając tego idealnego, bez wad, spełniającego ich wszelkie wymagania. Jeżeli nie znajdą, lecą dalej swoją traumą podzielić się w internecie.

Spośród wielu negatywnych opinii o dentystach wybraliśmy klika perełek. Autorzy poniższych wpisów, jeżeli faktycznie są pacjentami, a nie lekarzami, nie rozumiejącymi zasad uczciwej konkurencji,  będą jeszcze długo biegać dalej.

Uwaga: pisownia oryginalna. Z oczywistych względów nie publikujemy nazwisk lekarzy oraz nazw gabinetów.

Typ reklamowy

 Faktycznie nowoczesnie. Przynajmniej wnetrze. Ale to standart juz w wielu gabinetach w Polsce. Jednak xxxxxxxxx usmiecha sie tylko na ulotce w rzeczywistosci nie jest tak usmiechnieta. Raczej zimna powsciagliwa i nie mila. Byz moze trafilam na zly dzien

Typ milczący

Pani xxx jest podobno najlepszym fachowcem. Pod katem leczenia nie wykluczam tego (). Za to jako osobą oceniam ją jak najgorzej. Nie sposób się od niej czegoś dowiedzieć, dopiero na podstawie rachunku jestem w stanie wywnioskować, co robiła w zębie.

Typ analityczny

Pan doktor zaczął od zdjęcia zęba - jedno mu nie wyszło, bo źle ustawił przyrząd, więc musiałam zapłacić za dwa. Następnie stwierdził, że trzeba ponownie oczyścić kanały i zabrał się za usuwanie wypełnienia. No i się zaczęło - grzebał mi w tym zębie dobre 15 minut, po to tylko, żeby stwierdzić, że właściwie to nie da się tego wypełnienia usunąć. Poinformował mnie, że zęba mogę wyleczyć TYLKO pod mikroskopem za około 3000 zł, no chyba, że nie mam tyle, to on może mi go wyrwać, wiadomo - wyrwanie jest sporo tańsze, ale potem trzeba wstawić implant za 2000 zł. Pan doktor zostawił mnie więc z dylematem - ile pieniędzy chcę właściwie wydać na zęba.

Typ nieśpieszny

moja ósemka byla usuwana dlugo... bolalo bardzo przez tydzien.

Typ zespołowy

Panie pomocnice pozostawiają dużo do życznia, jedna jest nieprzytomna ciągle i zawsze się obawiam czy pamięta co ma zrobić a drugo najchętniej wszystkie zęby by wyrwała - taka jest niedelikatna

Typ błyskotliwy-nieprzewidujący

Doskonałe pierwsze wrażenie, fuszerka wychodzi po kilku latach, wszystko do gruntownej poprawy odradzam

Typ zajęty

Straciłam ząb, bo w przypadku problemu z zębem nie było możliwości umówienia się z Panem Doktorem. Potem już było za późno. Życzę wszystkim miłych wizyt i braku kłopotów.

Typ wyrwiząb

Pan dokotor kazał mi usiąśc na fotelu, zerknał na moje zęby, na zdjęcie pantomograficzne i powiedział, ze trzeba rwać, rwać 2 czwórki i 1 ósemkę - najlepiej wszytskie od razu, za jednym "posiedzeniem". 

Typ farmaceutyczny

Pani doktor swoim podejściem i zachowaniem udowodniła, ze na miano stomatologa dziecięcego nie zasługuje (chyba, ze leczy zęby tylko spokojnym dzieciom) ! Z miejsca stwierdziła, ze nie ma czasu i albo się decydujemy, albo nie..., ale jak tu uspokoić 5-cio latka w 3 minuty, jak sama Pani doktor się spieszy, nie ma cierpliwości, a na uspokojenie dziecka radzi podanie neospasminy...

A wy macie swoje propozycje? 

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
lifeDENT   opinie pacjentów   rankingi lekarzy  

POLECAMY W SERWISACH