• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNER PORTALU
partner portalu

Szczoteczka z 1D jest cool

13-12-2012, 05:44
Szczoteczka z 1D jest cool
Szczoteczka z 1D jest cool
Jak w najprostszy sposób można wypromować szczoteczkę do zębów, która znalazłaby się w każdej łazience? Unikatowe włosie, kosmiczna technologia, a może elektronika na usługach jamy ustnej? Nic bardziej mylnego. Sukces przyniesie szczoteczka z 1D, a dokładniej, którą promuje 1D.

Ta jedna, niespotykana, unikatowa szczoteczka powinna być promowana przez One Direction, bijący rekordy popularności boysband. Ostatnia płyta zespołu rozeszła się w nakładzie 9 mln szt. Utwory 1D znajdują się na czołowych miejscach muzycznych list przebojów. To wystarczy, aby nastolatkowie z wypiekami na twarzy i szczoteczkami w dłoniach skandowali z ekstazą w głosie na koncertach One Direction, że najlepsze na świecie są szczoteczki oraz pasta do zębów z logo Colgate.

Wzrost sprzedaży narzędzi higieny uzębienia nie wymaga już żmudnego wyjaśniania na czym polega ich przewaga nad konkurencją. Wystarczy na kolorowym opakowaniu umieścić zdjęcia uśmiechniętych chłopców, którzy będą zapewniać swoich fanów, że muszą mieć w łazience takie, a nie inne atrybuty zdrowego uzębienia.

Młodzież jest zachwycona, rodzice młodzieży pewnie też.

Fani 1D szczoteczki do zębów traktują niemal jak relikwie. Zafascynowani zespołem One Direction naśladują zachowania gwiazd. Nie interesuje ich to czy 1D ma coś mądrego do powiedzenia o sposobach dbania o jamę ustną. Zespół nie musi wiele wiedzieć na ten temat.

Zresztą boysband nie musi wiedzieć wiele także na inne tematy. Pytani o Polskę członkowie 1D po chwili wahania odpowiadają, że o Polsce wiedzą tyle, iż ma dobrą drużynę piłkarską. Pewnie to efekt przebiegu ostatniego meczu polskiej reprezentacji w piłce nożnej z drużyną Anglii.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
lifeDENT  

POLECAMY W SERWISACH