PARTNER PORTALU
partner portalu

Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej 2014: nowe logo, nowi partnerzy

szaft
20-03-2014, 08:24
Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej 2014: nowe logo, nowi partnerzy Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej 2014: nowe logo, nowi partnerzy (Fot. FDI)
Światowa Federacja Stomatologiczna FDI (World Dental Federation) rozpoczęła uroczystości siódmej edycji World Oral Health Day. 20 marca 2014 na całym świecie będzie mówić się o konieczności dbania o jamę ustną bez względu na wiek. Akcja zyskała nowe logo i sponsorów.

Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej w marcu odchodzimy po raz drugi (wcześniej obchodzono go we wrześniu). 11 grudnia w Genewie rozpoczęto oficjalną kampanię promocyjną.

Nowe logo WOHD ma przypominać o tym, jak ważny jest zdrowy uśmiech. - Zdrowy uśmiech kojarzy się z radością, pocałunkami, a nawet dobrym jedzeniem - wyjaśnia znaczenie logo prezydent FDI dr Tin Chun Wong.

Partnerem światowych obchodów będą cztery firmy: Johnson & Johnson Family, Unilever, Henry Schein oraz Wrigley Oral Healthcare Program.

- Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej jest okazją do podniesienia świadomości o problemach zdrowotnych jamy ustnej na całym świecie. We wszystkich krajach członkowskich jest ponad dwa miliony pracowników opieki dentystycznej, mocno liczymy, że aktywnie włączą się w promocję zdrowych nawyków - apeluje szefowa FDI.

W trakcie tegorocznej edycji WOHD, organizatorzy będą podkreślać, że o zęby warto dbać niezależnie od wieku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH