PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Reklama protez stomatologicznych z celebrytą w roli głównej

kan
08-03-2018, 10:13
Reklama protez stomatologicznych z celebrytą w roli głównej Robert Janowski (fot. Instagram)
Robert Janowski prowadzący popularny program - Jaka to melodia - zaangażował się w akcję promocyjną środków do protez zębowych. Reklama przekonuje, że zwiększają one komfort życia, ale może też nakłoni Polaków do leczenia protetycznego?

GlaxoSmithKline, producent środków Corega do protez zębowych, rozpoczął kampanię edukacyjną pod hasłem „9 milionów powodów”.  Akcja ma uświadomić jaką zmianę w jakości życia wnoszą protezy stomatologiczne. Główną rolę w spocie reklamowym, nakręconym w ramach kampanii wziął udział Robert Janowski.  56-letni prezenter namawia, by skorzystać z leczenia protetycznego, gdyż od niego zależy radość z życia w starszym wieku. 

To prawda oczywista, ale nie do końca uświadomiona w skali społecznej. Leczenie braku własnych zębów nadal w Polsce szwankuje.

Więcej: rmf.fm

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
proteza zębowa   Reklama i marketing  

POLECAMY W SERWISACH