PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Reklama płynu do płukania jamy ustnej, czy ważny przekaz społeczny

ms
27-10-2015, 12:18
Reklama płynu do płukania jamy ustnej, czy ważny przekaz społeczny Społeczny przekaz, czy reklama płynu do płukania jamy ustnej?
Ta reklama dotyczy akurat płynu do płukania jamy ustnej, ale w tym przypadku nie chodzi o to co się reklamuje, ale jak się to robi.

Reklamę tę – jako fascynującą – oceniła Debbie Weinstein kierująca projektami związanymi z marką Google w regionie: Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Przekaz reklamowy trwa kilka minut, w trakcie których niewidome osoby opowiadają jak ważny dla nich jest uśmiech najbliższych im ludzi. Ten kto widzi, nie zdaje sobie nawet sprawy jak istotny w życiu ludzi jest uśmiech. Uśmiechnięte oblicze jest, albo go nie ma.

Tymczasem niewidomym, nawet tym którzy doskonale radzą sobie w życiu, brakuje uśmiechu bliskich. Czy uśmiech można zobaczyć? Okazuje się, że tak. Specjalna aplikacja na telefon komórkowy wprowadza aparat w wibracje, gdy tylko ktoś się uśmiechnie. Oczywiście oko kamery komórki musi być skierowane w stronę osoby, z którą przebywa właściciel aparatu telefonicznego.

Firma, produkująca płyn do płukania jamy ustnej, przekazuje przesłanie: Feel Every Smile. Your smile is more powerful than you think.

Według Debbie Weinstein, reklama wzbudza trudne do racjonalnego wytłumaczenia emocje.

Czy zatem jest to rzeczywiście jeden z nielicznych przykładów, w których komercyjny produkt staje się pretekstem do pokazania niezauważalnych dla większości nastrojów, emocji i potrzeb? Warto wierzyć że tym razem nie chodzi o zwiększenie sprzedaży płynu do płukania jamy ustnej, przynajmniej nie tylko o to.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
reklama   statystyka   płyn do płukania jamy ustnej  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.