PARTNER PORTALU
partner portalu

Reklama płynu do płukania jamy ustnej, czy ważny przekaz społeczny

ms
27-10-2015, 12:18
Reklama płynu do płukania jamy ustnej, czy ważny przekaz społeczny Społeczny przekaz, czy reklama płynu do płukania jamy ustnej?
Ta reklama dotyczy akurat płynu do płukania jamy ustnej, ale w tym przypadku nie chodzi o to co się reklamuje, ale jak się to robi.

Reklamę tę – jako fascynującą – oceniła Debbie Weinstein kierująca projektami związanymi z marką Google w regionie: Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Przekaz reklamowy trwa kilka minut, w trakcie których niewidome osoby opowiadają jak ważny dla nich jest uśmiech najbliższych im ludzi. Ten kto widzi, nie zdaje sobie nawet sprawy jak istotny w życiu ludzi jest uśmiech. Uśmiechnięte oblicze jest, albo go nie ma.

Tymczasem niewidomym, nawet tym którzy doskonale radzą sobie w życiu, brakuje uśmiechu bliskich. Czy uśmiech można zobaczyć? Okazuje się, że tak. Specjalna aplikacja na telefon komórkowy wprowadza aparat w wibracje, gdy tylko ktoś się uśmiechnie. Oczywiście oko kamery komórki musi być skierowane w stronę osoby, z którą przebywa właściciel aparatu telefonicznego.

Firma, produkująca płyn do płukania jamy ustnej, przekazuje przesłanie: Feel Every Smile. Your smile is more powerful than you think.

Według Debbie Weinstein, reklama wzbudza trudne do racjonalnego wytłumaczenia emocje.

Czy zatem jest to rzeczywiście jeden z nielicznych przykładów, w których komercyjny produkt staje się pretekstem do pokazania niezauważalnych dla większości nastrojów, emocji i potrzeb? Warto wierzyć że tym razem nie chodzi o zwiększenie sprzedaży płynu do płukania jamy ustnej, przynajmniej nie tylko o to.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
reklama   płyn do płukania jamy ustnej   statystyka  

POLECAMY W SERWISACH