• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNER PORTALU
partner portalu

Milczenie jest srebrem, czyli dlaczego warto rozmawiać z pacjentem

18-01-2013, 00:03
Milczenie jest srebrem, czyli dlaczego warto rozmawiać z pacjentem (fot. www.kvue.com)
Milczenie jest srebrem, czyli dlaczego warto rozmawiać z pacjentem (fot. www.kvue.com)
Milczenie bywa złotem, ale na pewno nie w gabinecie stomatologicznym. Ba, zdolność do sprawnej komunikacji z pacjentem jest dla wielu stomatologów warta złota. Jednak pewnej rodzinie z Phoenix w Arizonie, wizyta u dentysty, będzie się już zawsze kojarzyła z innym surowcem.

 

- To miała być rutynowa wizyta wspomina Alecia White, matka 4-letniej Savannah. I tak się zaczęło. Dziewczynka usiadła na fotelu, dentysta w towarzystwie matki wykonał przegląd i stwierdził cztery ubytki. Kobieta opuściła gabinet i usiadła w poczekalni.

Zabieg wykonywany był w sedacji. Dziewczynka opuściła pokój zabiegowy śpiąca. Matka szybko zabrała ją do domu i położyła do łóżka. Kilka godzin później dziecko obudziło się z płaczem. Kiedy Savannah otworzyła buzię zobaczyłam, że jej wszystkie zęby są srebrne. Nie tego spodziewaliśmy się po rutynowej wizycie. Wraz z mężem poczuliśmy się upokorzeni, a mała wyraźnie nie była zadowolona z nowych zębów opowiada pani White.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
lifeDENT   korony  

POLECAMY W SERWISACH