PARTNER PORTALU
partner portalu

Happy hour z dr Nowakiem, czyli 5 sposobów na nowych pacjentów

jsz
13-03-2014, 10:32
Happy hour z dr Nowakiem, czyli 5 sposobów na nowych pacjentów Happy hour z dr Nowakiem, czyli 5 sposobów na nowych pacjentów (Fot. Fotolia/PTWP)
Iman Sadri jest lekarzem dentystą i redaktorką prestiżowego magazynu „Dental Economics”. W swoim ostatnim artykule zastanawia się, w jaki sposób zachęcić nowych klientów do odwiedzenia praktyki. – Stomatologia to zawód, w którym niebagatelną rolę odgrywa kontakt z ludźmi. Otwórzmy więc drzwi naszego gabinetu szeroko – przekonuje.

Po pierwsze, zorganizuj przyjęcie

Sadri nazywa to „Happy Hour with dr Smith", albo jeszcze dosadniej - „wine and cheese party". Autorka zachęca właścicieli praktyk aby pacjentów zaprosili na przyjęcie do gabinetu. Nic wielkiego: wino, sery i dobry humor, mają sprawić, że obecni pacjenci jeszcze bardziej przywiążą się do nas, a nowi zobaczą w dentyście człowieka, któremu można zaufać. Sprytni stomatolodzy powinni czas imprezy wykorzystać do rozpowszechnienia wśród gości broszur promujących gabinet.

Po drugie, zorganizuj...kolejne przyjęcie

Smakołyki to nie jedyny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów. Iman Sadri przekonuje, że dobrym sposobem jest uczta wiedzy. - Każdy z gabinetów zabiegowych można wykorzystać w sposób niestandardowy do promocji usług, które świadczymy. W jednym stomatolodzy dziecięcy mogą czekać na najmłodszych wraz z klaunem robiącym sztuczki z balonami, w drugim specjaliści będą pokazywać różnice pomiędzy działaniem szczoteczki tradycyjnej a elektrycznej. Kolejny gabinet można nazwać „sportowym", przy okazji opowiadając o ochraniaczach na uzębienie, które posiadasz w swojej ofercie.

Po trzecie, wprowadź system bonusowy

Nic lepiej nie promuje działalności jak polecenie naszych usług przez zadowolonych pacjentów wśród rodziny i znajomych. Warto więc regularnie motywować ich do takich zachowań. Sposobów jest wiele, ale najskuteczniejszym, zdaniem Sadri, jest nagradzanie polecających. Za każdego "przyprowadzonego" pacjenta warto wręczyć im jakiś upominek. Im będzie on cenniejszy, tym większa szansa, że pacjenci nie zapomną o promocji naszych usług pocztą pantoflową.

Po czwarte, rób zdjęcia uśmiechniętym pacjentom

Śnieżnobiały uśmiech pacjentów jest najlepszą wizytówką każdego gabinetu. Warto więc stworzyć galerię uśmiechów na sławę naszej praktyki. Sadri podkreśla, że taka forma zabawy może okazać się droga - wszak dobry fotograf odpowiednio kosztuje. Będzie ona jeszcze droższa - ale jednocześnie atrakcyjniejsza dla pacjentów - jeżeli do sesji wypożyczymy stroje. Dobry humor pacjentów gwarantowany.

Po piąte, postaw na sąsiadów

Imam Sadri zwraca uwagę, jakie korzyści dla naszego portfela mogą przynieść dobre stosunki sąsiedzkie. Autorka zachęca do rozpowszechnienia ulotek naszego gabinetu wśród okolicznych domostw. - To nawet lepiej, że taka broszura zostanie wyciągnięta ze skrzynki pocztowej wraz z rachunkami za elektryczność czy wodę - przekonuje. Pamiętajmy, że jeden zdobyty mieszkaniec-pacjent to szansa na kolejnych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
promocja gabinetu   Imam Sadri  

POLECAMY W SERWISACH