• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Czego pragną pacjenci...mówią sami pacjenci

informacja prasowa/katkiel
13-05-2014, 08:12
Czego pragną pacjenci...mówią sami pacjenci Czego pragną pacjenci...mówią sami pacjenci (źródło: Fotolia/PTWP)
W tym przypadku chodzi o laureatki konkursu „Kocham mojego dentystę?” przeprowadzonego przez NZOZ Prima-Dent w Warszawie. Anna Surowiec-Tokarz oraz Anna Kunaniec zdradzają m.in. co irytuje je podczas wizyt stomatologicznych, na co zwracają baczną uwagę i czy wygląd kliniki ma znaczenie.

O konkursie „Kocham mojego dentystę? informowaliśmy na łamach portalu infoDENT24.pl wielokrotnie. Na czym polegał? W dużym skrócie: klienci NZOZ Prima-Dent recenzowali wizytę w gabinecie, a jury oceniało, które z opinii są najlepsze. Laur, w tym nagrody rzeczowe przypadł Annie Surowiec-Tokarz oraz Annie Kunaniec.

Wypowiedzi pacjentek (wybraliśmy najciekawsze fragmenty) świetnie uzupełniają wzór na idealny gabinet, którego stworzenia podjął się lek. dent. Przemysław Uliasz, właściciel Prima-Dent.

O odwlekaniu wizyty u dentysty

Anna Surowiec-Tokarz: Kilkakrotnie trafiłam źle: na lekarzy, którym trudno było zaufać po raz drugi, którzy potraktowali mnie przedmiotowo. Mam chore stawy i wizyta, która trwa dłużej niż 1,5 godziny często sprawia mi ból. Niestety nikt nie zapytał mnie jak wytrzymuję tak długi zabieg. W jednym z gabinetów pani doktor zlekceważyła mój strach, gdy po podaniu znieczulenia pojawiło się u mnie podwójne widzenie. Po kilku takich wizytach w różnych gabinetach bardzo zraziłam się do leczenia stomatologicznego.

O irytacji w gabinecie

Anna Surowiec-Tokarz: Irytują mnie prywatne rozmowy pomiędzy lekarzem, a asystentką stomatologiczną. Podstawą kontaktu z kliniką jest miła recepcja. Rzadko zwracam uwagę osobom, które są dla mnie niemiłe, ale zwykle drugi raz nie skorzystam z usług lecznicy, w której źle mnie potraktowano.

Anna Kunaniec: Nie znoszę, kiedy dentysta w luźnej „rozmowie" podczas zabiegu pyta się mnie o zdanie. Doskonale wie, że nie jestem w stanie nic powiedzieć. Czuję się wtedy bardzo zakłopotana. W przeszłości zaobserwowałam również, że lekarzom zdarza się po założeniu rękawiczek jednorazowych dotykać fotela czy wychodzić do poczekalni. Takie zachowanie lekarzy zupełnie zaprzeczało sterylności ich gabinetów.

O idealnym stomatologu

Anna Surowiec-Tokarz: To, co dla mnie ma ogromne znaczenie to fakt, że lekarz kompleksowo podchodzi do mojego stanu zdrowia, pyta o samopoczucie przed zabiegiem oraz wyjaśnia, jak będzie przebiegała wizyta. Bardzo podoba mi się, że u mojego dentysty każde spotkanie zaczyna się od rozmowy. Decyzja o tym, które ubytki będą leczone podczas danej wizyty jest podejmowana wspólnie przeze mnie i lekarza, podobnie jak decyzja o podaniu znieczulenia. Pani doktor zawsze pyta mnie o to jak czuję się po podaniu leku i widzę, że bacznie monitoruje moje samopoczucie. Podczas zabiegu, dzięki odpowiednio dobranemu znieczuleniu, mogę się natomiast całkowicie zrelaksować. Słyszałam nawet, w co wierzę, że są przypadki pacjentów, którzy przesypiają cały zabieg.

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.