Partner portalu partner portalu partner portalu

Colgate płaci 60 tys. USD za sekundę reklamy

ms
11-02-2016, 08:16
Colgate płaci 60 tys. USD za sekundę reklamy Reklama Colgate podczas Super Bowl
Sekunda spotu reklamowego, emitowanego podczas tegorocznego Super Bowl, kosztowała 60 tys. USD. Jedna z reklam, pokazywana w trakcie święta amerykańskiego footballu, sygnowana była przez koncern Colgate.

Myli się ten, kto sądzi, że Amerykanie epatowani byli zaletami nowego preparatu do higieny jamy ustnej made by Colgate.

Przez cały czas trwania reklamy ani na sekundę nie pojawiła się nazwa promowanego produktu, bo w przekazie nie chodziło wcale o zaprezentowanie towaru, a o przesłanie humanitarne.

Obraz wskazuje na fakt, że mieszkaniec bogatego państwa myjąc zęby, nie powinien tego czynić przy odkręconym kranie, bo wówczas zużywa ok. 10 l wody, a taka jej ilość niektórym mieszkańcom Ziemi musi wystarczyć na cały miesiąc. Tyle. W końcowej sekwencji pojawia się napis Colgate.

Co miało trafić do percepcji telewidza po obejrzeniu takiej reklamy? Colgate myśli nie o zyskach, a o ludziach potrzebujących pomocy, dba o środowisko. Tylko tyle? Aż tyle!

POLECAMY W SERWISACH