PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

Colgate płaci 60 tys. USD za sekundę reklamy

ms
11-02-2016, 08:16
Colgate płaci 60 tys. USD za sekundę reklamy Reklama Colgate podczas Super Bowl
Sekunda spotu reklamowego, emitowanego podczas tegorocznego Super Bowl, kosztowała 60 tys. USD. Jedna z reklam, pokazywana w trakcie święta amerykańskiego footballu, sygnowana była przez koncern Colgate.

Myli się ten, kto sądzi, że Amerykanie epatowani byli zaletami nowego preparatu do higieny jamy ustnej made by Colgate.

Przez cały czas trwania reklamy ani na sekundę nie pojawiła się nazwa promowanego produktu, bo w przekazie nie chodziło wcale o zaprezentowanie towaru, a o przesłanie humanitarne.

Obraz wskazuje na fakt, że mieszkaniec bogatego państwa myjąc zęby, nie powinien tego czynić przy odkręconym kranie, bo wówczas zużywa ok. 10 l wody, a taka jej ilość niektórym mieszkańcom Ziemi musi wystarczyć na cały miesiąc. Tyle. W końcowej sekwencji pojawia się napis Colgate.

Co miało trafić do percepcji telewidza po obejrzeniu takiej reklamy? Colgate myśli nie o zyskach, a o ludziach potrzebujących pomocy, dba o środowisko. Tylko tyle? Aż tyle!

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.