Colgate płaci 60 tys. USD za sekundę reklamy

Myli się ten, kto sądzi, że Amerykanie epatowani byli zaletami nowego preparatu do higieny jamy ustnej made by Colgate.
Przez cały czas trwania reklamy ani na sekundę nie pojawiła się nazwa promowanego produktu, bo w przekazie nie chodziło wcale o zaprezentowanie towaru, a o przesłanie humanitarne.
Obraz wskazuje na fakt, że mieszkaniec bogatego państwa myjąc zęby, nie powinien tego czynić przy odkręconym kranie, bo wówczas zużywa ok. 10 l wody, a taka jej ilość niektórym mieszkańcom Ziemi musi wystarczyć na cały miesiąc. Tyle. W końcowej sekwencji pojawia się napis Colgate.
Co miało trafić do percepcji telewidza po obejrzeniu takiej reklamy? Colgate myśli nie o zyskach, a o ludziach potrzebujących pomocy, dba o środowisko. Tylko tyle? Aż tyle!


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Sejm: pytania o szkolne gabinety stomatologiczne
lexDENT -
Polski wątek w pastach z węglem aktywnym
bizDENT -
PTS „nie odpuszcza”
newsDENT -
Dentobusy: pomysł wbrew zdrowemu rozsądkowi?
lexDENT -
Polski materiał stomatologiczny na medal, srebrny!
techDENT -
Stomatologia w szkole: realne, czy pobożne życzenia Ministerstwa Zdrowia
lexDENT -
Leczenie periodontologiczne pomaga na zapalenie reumatoidalne stawów
techDENT -
Medicover: kolejnych 27 gabinetów stomatologicznych w 2018 r.
bizDENT
-
Dentysto, zważaj na skalę zamówień leków
lexDENT -
PTS: wymóg stosowania separatorów amalgamatu jest uzasadniony
lexDENT -
Ortodonta z kolejką na lat dziewięć
newsDENT -
e-dokumentacja: NRL bierze w obronę dentystów
lexDENT -
Medicover znowu silniejszy w stomatologii
bizDENT -
Ustawowy wymóg kształcenia się - w końcu bez obciążeń podatkowych!
bizDENT -
Świętokrzyskie: kuriozalne koszty obsługi dentobusu
newsDENT -
Dentyści idealnymi kredytobiorcami
bizDENT
PRACA: OSTATNIE OGŁOSZENIA
-
lekarz dentysta
Wyszków, mazowieckie -
asystent/ka stomatologiczna
GDYNIA, pomorskie -
lekarz dentysta
TARNOGRÓD, lubelskie -
lekarz dentysta
Działdowo, mazowieckie