PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

12 tys. funtów za brak rezultatów leczenia stomatologicznego

ms
12-03-2019, 12:26
12 tys. funtów za brak rezultatów leczenia stomatologicznego Problemy z zębami Harriet Weyman (foto: FB)
Trzydziestoletnia Harriet Weyman z Hengoed zmagała się z bólem zębów od 2010 r. leczenie trwało siedem lat, ale nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. Nie mogło, bo było źle przeprowadzone.

Harriet Weyman po raz pierwszy w Clive Street Dental Practice (Caerphilly) pojawiła się w 2010 r. z uporczywym bólem zęba, Dentystka Lindsay Rich oczyściła ząb i wykonała wypełnienie. Problem, co prawda ustąpił, ale wrócił po miesiącu. Pacjentka pojawiła się u tej samej dentystki, która przeprowadziła leczenie, dokonując jednocześnie wypełnienia kolejnego zęba.  

Ból w okolicach tych samych zębów pojawił się po raz trzeci w 2012 r. Kolejna wizyta u tej samej dentystki i kolejne wypełnienie w zębie, który był zaopatrywany w 2010 r.

Trzy miesiące później leczony ząb pękł. Uszkodzeniu towarzyszył przejmujący ból. Leczenie zażegnało dolegliwości na kilka miesięcy, ale niestety powróciło.

- Zaczęłam myśleć, że mam tylko złe zęby. Nie sądziłam, że problemy – tak naprawdę – wynikają ze złego leczenia, które trwało z przerwami do 2015 r., ale nic się nie zmieniało na lepsze, co jakiś czas wypełnienie się kruszyło. Dentystka przepisywała antybiotyki i ponawiała leczenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
błąd dentysty  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.