PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu

MZ: system monitorowania zagrożeń uruchomiony  

smn
02-12-2016, 09:48
MZ: system monitorowania zagrożeń uruchomiony   System monitorowania zagrożeń już aktywny (fot. pixabay)
System ma usprawnić przepływ informacji m.in. o zachorowaniach i podejrzeniach zachorowań na grypę oraz działaniach niepożądanych leków.

Elektroniczny system monitorowania zagrożeń to łatwa i szybka droga zgłaszania zagrożenia przez podmioty lecznicze, lekarzy, lekarzy dentystów oraz innych pracowników medycznych. Resort zdrowia ma nadzieję, że nowe rozwiązanie odeśle do lamusa dotychczas stosowaną papierową formę zgłoszeń, a więc i obniży koszt przekazywania tych informacji.

 W gabinecie dentystycznym system monitorowania zagrożeń przydatny będzie w największym stopniu do meldowania o zachorowaniach lub o podejrzeniach zachorowań na grypę, ale też o niepożądanych działaniach produktów leczniczych lub o podejrzeniu rozpoznania zachorowań na choroby zakaźne.

Ministerstwo Zdrowia udostępniło system w sieci od 30 listopada 2016 r., a wraz z nim także instrukcję jak założyć w nim konto i jak z niego korzystać.

Więcej: mz.gov.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
zakażenia  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.