PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Co należy zrobić przed kwalifikacją do szkoleń specjalizacyjnych

en
09-08-2017, 12:59
Co należy zrobić przed kwalifikacją do szkoleń specjalizacyjnych Jednym z etapów jest założenie konta w SMK (fot. pixabay)
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia przypomina o potrzebie wyznaczenia administratora placówki szkoleniowej oraz założeniu konta w Systemie Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK).

Wobec zbliżającego się terminu kwalifikacji lekarzy i lekarzy dentystów do specjalizacji, CSIOZ przypomina, że placówki szkoleniowe, akredytowane do tego celu, powinny wyznaczyć administratora oraz założyć konto w Systemie Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK).

Bez tego nie będzie można:
- przyjąć danego lekarza lub lekarza dentystę na szkolenie specjalizacyjne,
- wyznaczyć kierownika specjalizacji,
- utworzyć elektronicznej karty szkolenia specjalizacyjnego,
- prowadzić kształcenia specjalizacyjnego.

Należy więc zarejestrować się zakładając konta w SMK , a następnie potwierdzić tożsamość i dokonać weryfikacji uprawnień  (odbywa się to przez złożenie wniosku o modyfikację uprawnień w SMK). 

W razie pytań i wątpliwości można dzwonić na infolinię 22 597 09 21 lub napisać e-mail: smk-serwis@csioz.gov.pl. Wniosek o nadanie uprawnień administratora w SMK znajduje się na stronie internetowej. csioz.gov.pl

Więcej: csioz.gov.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.