PARTNER PORTALU
partner portalu

45 tys. funtów za nieudane leczenie implantologiczne

ms
17-05-2019, 08:37
45 tys. funtów za nieudane leczenie implantologiczne Gisella Gillett prezentuje efekty pracy dentysty
61-letnia Gisella Gillett cierpiała na bóle głowy i powtarzające się infekcje po tym, jak dentysta z Portland Dental Care w Lincoln wszczepił jej w 2011 r. implanty. To była zła decyzja, gdyż zapoczątkowała sześcioletni okres zmagania się z bólem i stanami zapalnymi.

W leczeniu implatologicznym Giselli Gillett poszło wszystko źle co mogło źle pójść.

Zabieg wszczepienia implantów był tak słabo wykonany, że jeden z nich wypadł w niedługim czasie po wstawieniu, a pozostałe implanty musiały być chirurgicznie usunięte.

Otrzymała teraz sześciocyfrowe odszkodowanie po tym, jak dentysta zgodził się na ugodę pozasądową, odmawiając wszelkiej odpowiedzialności.

Gisella Gillett, walcząc o zadośćuczynienie, stwierdziła, że od razu po pierwszym zabiegu odczuwała bóle głowy, których wcześniej nigdy nie doświadczała. – Tego typu dolegliwości były dla mnie nowością, tak jak i sama implantacja - dlatego nie wiedziałam czy powinnam od razu wszczynać alarm – zwierzała się pacjentka.

- Dentysta przepisał antybiotyki, więc założyłem, że po farmakoterapii wszystko powróci do normy. Jednak po miesiącu ból nie zniknął. Kobieta czterokrotnie wracała do gabinetu stomatologicznego, jednak stan jej zdrowia nie polepszał się, chociaż w walce o powrót do normalności dentysta zaordynował i przeprowadził leczenie kanałowe dwóch zębów. - Nadal miałam masywny obrzęk i odczuwałam ból w miejscu jednego z implantów – skarżyła się Gillett. - Dentysta usunął tkankę wokół implantu i umieścił – tak jak mi tłumaczył - śrubę leczniczą – relacjonowała rozżalona pacjentka.

W leczeniu implantologicznym nastąpił pat. Wówczas to Gillett dostała informację, że budowa jej kości uniemożliwia osteointegrację wszczepów zębowych.  W ramach rekompensaty dentysta zaproponował wykonanie mostów, na co kobieta przystała. Jak się okazało z- byt pochopnie.  Jeden z mostów kilkukrotnie pękał. Dolegliwości bólowe utrzymywały się ze zmienną intensywnością przez kilka lat, podobnie powracały stany zapalne.
Sytuacja zmieniła się, gdy kobieta zmieniła miejsce zamieszkania na Newent w Gloucestershire, a wraz z przeprowadzką musiała poszukać innego dentysty, który nie ukrywał przerażenia wykonaną robotą przez poprzednika. Problemów było wiele, ale główny to to, że implanty zostały wadliwie osadzone a mosty zostały źle dopasowane, żeby na których zostały osadzone zaatakowała próchnica. W trakcie prac naprawczych Gillett musiała w ciągu 12 miesięcy 13 razy pojawiać się w gabinecie stomatologicznym.

Kobieta skontaktowała się z prawnikami Dental Law Partnership, którzy dali jej merytoryczne wsparcie. Po wszczęciu postępowania sądowego pacjentka otrzymała zadośćuczynienie i odszkodowanie  w wysokości 45 tys. funtów. Na taką kwotę przystał dentysta nie walcząc nawet w sądzie o uznanie zarzutów pacjentki za bezzasadne.

Podobał się artykuł? Podziel się!
SŁOWA KLUCZOWE
implantologia   błąd dentysty  

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.