PARTNER PORTALU
partner portalu
TERNING UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH CZYLI JAK UMIEJĘTNIE ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
  • Tematyka: Zarządzanie i Marketing
  • Prowadzący: Katarzyna Świtalska
  • Wyżywienie: Tak
  • Organizator: ESDENT Małgorzata Baziuk
  • Telefon: 603 441 785
  • E-mail: szkolenia@esdent.pl

29.06.2019 r

TERNING UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH

CZYLI JAK UMIEJĘTNIE ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM PRACOWNICZYM

 

Wykładowca: Katarzyna Świtalska  psycholog, trener biznesu

Trener i konsultant zarządzania. Psycholog. Wiedzę i doświadczenie zdobywała na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Od kilku lat prowadzi treningi interpersonalne, coaching,  treningi menedżerskie oraz szkolenia z negocjacji, komunikacji i technik pracy z grupą. Posiada praktyczne doświadczenie w prowadzeniu ludzi w kierunku osiągania sukcesów w swojej branży zawodowej. Wspomaga zespoły w organizacjach w zakresie poprawy współpracy, motywacji i komunikacji. Jest członkiem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Właścicielka Firmy Szkoleniowej-Projekt. Współpracuje z kilkoma magazynami z branży biznesowej. Jej główną specjalnością są projekty szkoleniowe i konsultingowe, które koncentrują się wokół rozwoju kompetencji osobistych w aspekcie psychologicznym i społecznym. Specjalizuje się w szkoleniach dla branży hotelarskiej i turystycznej, kosmetycznej i fryzjerskiej, medycznej i stomatologicznej. Współpracuje jako ekspert z portalem sekretykobiet.pl. i z magazynami branżowymi. Tematyka prowadzonych szkoleń : komunikacja werbalna i niewerbalna pracoholizm, mobbing, negocjacje, zarządzanie personelem, motywowanie, zarządzanie czasem, techniki opanowywania stresu, obsługa klienta, zarządzanie zasobami ludzkimi, budowanie zespołu, rozwiązywanie konfliktów metodą genogramów, analiza transakcyjna, twórczość i kreatywność, coaching.

 

Miejsce: Wrocław, sala wykładowa                                                                                                        Koszt  690 zł

 

Motto: ,,Zaufanie jest najwyższą formą motywowania ludzi"

 

Cel: Usprawnić swoje umiejętności interpersonalne, negocjacyjne, zarządzać własną energią, zarządzać przez cele oraz umiejętnie tworzyć strategię własnej pracy

 

Korzyści dla uczestników:

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą :Wykorzystywali swoje umiejętności interpersonalne, negocjacyjne; Zarządzać własną energią; Potrafili radzić sobie z konfliktem i oporem drugiej strony; Potrafili właściwie rozwiązywać konflikty; Zarządzać przez cele; Znali uniwersalne zasady, które dotyczą ich wartości i przekonań; Potrafili określić swoje życiowe role i tworzyć strategię własnej pracy; Znali metody walki z konfliktami; Wzmocnią swoje zasoby fizyczne i psychiczne konieczne do efektywnego działania

 

PROGRAM   10.00 – 16.30

  • Profil menedżera (role przywódcze, kierownik jako coach, dyrektywny i niedyrektywny sposób zarządzania zespołem, zarządzanie przez cele)
  • Komunikacja i praca z zespołem pracowniczym

Zasady skutecznej komunikacji: Oczekiwania pracownika; Oczekiwania kierownika; Umiejętność odkrycia i zaspokojenia potrzeb; Poziomy lojalności pracowników; Dlaczego warto inwestować w profesjonalna komunikację; Efektywność w kontaktach z pracownikami

  • Konflikt i działanie w sytuacjach trudnych (zarządzanie konfliktem, inteligencja emocjonalna w pracy)
  • Asertywność (umiejętność udzielania i przyjmowania konstruktywnej krytyki, radzenie sobie z manipulacją)

Techniki wyłaniania potrzeb Pracownika oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań: Umiejętność odkrywania potrzeb Pracownika; (Zbieranie informacji na podstawie obserwacji i rozmowy z Pracownikami); Typologia pracowników i umiejętność dopasowania się do rozmówcy; Skuteczna komunikacja; Techniki aktywnego słuchania; Techniki zadawania pytań, parafrazowania; Sterowanie rozmową – kreatywny scenariusz rozmowy; Bariery w komunikacji i sposoby ich przełamywania; Asertywność w kontaktach z pracownikami

  • Ocena pracowników (związek ocen z systemem motywacyjnym i rozwojem pracowników, narzędzia oceny)
  • Motywowanie pozapłacowe
  • Delegowanie zadań

 

PODCZAS SZKOLENIA SKONCENTRUJEMY SIĘ:

  1. Zdiagnozowanie i uświadomienie sobie konsekwencji realizowania danego stylu kierowania oraz coachingu pracownika. 2. Poprawa komunikacji między kierownikiem a pracownikiem, zwłaszcza w zakresie informacji zwrotnej. 3. Poprawa efektywności działania zespołu pracowników a umiejętne i świadome wprowadzenie czynników motywujących. 4. Zbudowanie poczucia kompetencji i pewności kierowników w zakresie komunikacji z pracownikami, identyfikowania źródeł nieporozumień i rozwiązywania konfliktów w zespole. 5. Weryfikacja popełnianych błędów w komunikacji z zespołem (zwłaszcza w zakresie delegowania i rozwiązywania konfliktów), identyfikacja nowych możliwości rozwiązywania sytuacji trudnych w zespole. 6. Zmniejszenie liczby napięć i konfrontacji w relacji kierownik - pracownik, zwłaszcza w sytuacji delegowania zadań oraz w sytuacji oceny. 7. Zwiększenie zaangażowania w pracę pracowników, uaktywnienie ich zasobów intelektualnych i emocjonalnych poprzez system motywacji pozapłacowej oraz coaching w przypadku nowych zadań. 8. Mniejszą potrzebę kontroli pracowników i kierowanie nimi na zasadzie delegowania odpowiedzialności.

                                                                           

Organizator:          ESDENT Małgorzata Baziuk, ul. Pomarańczowa 8, 54-058 Wrocław tel 71 353 83 51

                            www.szkoleniadent.pl, szkolenia@esdent.pl

 

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.