Warszawa, mazowieckie
23 listopada 2019
480,00 zł
- Tematyka: Zarządzanie i Marketing
- Prowadzący: psycholog, trener biznesu Katarzyna Świtalska
- Organizator: ESDENT
- Telefon: 71 307 60 70
- E-mail: szkolenia@esdent.pl
EFEKTYWNA RECEPCJA W GABINECIE STOMATOLOGICZNYM - warsztat. - 23.11.2019 r.
Budowanie wizerunku gabinetu poprzez kontakt osobisty i telefoniczny. Sylwetka pracownika recepcji. Sztuka autoprezentacji. Zarządzanie czasem i zadaniami w recepcji. Komunikacja z pacjentami i innymi członkami zespołu. Reakcja na zastrzeżenia i reklamacje – jak sobie poradzić.
Wykładowca: Katarzyna Świtalska psycholog, trener biznesu
Trener i konsultant zarządzania. Psycholog. Wiedzę i doświadczenie zdobywała na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Od kilku lat prowadzi treningi interpersonalne, coaching, treningi menedżerskie oraz szkolenia z negocjacji, komunikacji i technik pracy z grupą. Posiada praktyczne doświadczenie w prowadzeniu ludzi w kierunku osiągania sukcesów w swojej branży zawodowej. Wspomaga zespoły w organizacjach w zakresie poprawy współpracy, motywacji i komunikacji. Jest członkiem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Właścicielka Firmy Szkoleniowej-Projekt. Współpracuje z kilkoma magazynami z branży biznesowej. Jej główną specjalnością są projekty szkoleniowe i konsultingowe, które koncentrują się wokół rozwoju kompetencji osobistych w aspekcie psychologicznym i społecznym. Specjalizuje się w szkoleniach dla branży hotelarskiej i turystycznej, kosmetycznej i fryzjerskiej, medycznej i stomatologicznej. Współpracuje jako ekspert z portalem sekretykobiet.pl. i z magazynami branżowymi. Tematyka prowadzonych szkoleń : komunikacja werbalna i niewerbalna pracoholizm, mobbing, negocjacje, zarządzanie personelem, motywowanie, zarządzanie czasem, techniki opanowywania stresu, obsługa klienta, zarządzanie zasobami ludzkimi, budowanie zespołu, rozwiązywanie konfliktów metodą genogramów, analiza transakcyjna, twórczość i kreatywność, coaching.
Miejsce: Warszawa, Hotel Ibis Styles Warszawa City, ul. Grzybowska 43, sala wykładowa
Koszt 480 zł
PROGRAM
Cel szkolenia:Celem szkolenia jest zapoznanie się z mechanizmami psychologicznymi w komunikacji międzyludzkiej ze szczególnym uwzględnieniem relacji z Pacjentem
wyklad 11.30 – przerwa kawowa, 13.30 - lunch
Sylwetka pracownika recepcji. Reprezentacyjna i informacyjna funkcja pracownika. Zadania i obowiązki pracownika.
Rola własnych przekonań i postaw w kontakcie z Pacjentem.
Sztuka autoprezentacji. Pierwsze wrażenie i jego rola w procesie budowania relacji z Pacjentem.
Wygląd o zachowanie osoby będącej wizytówką recepcji.
Rola komunikacji niewerbalnej w obsłudze (mowa ciała). Spójność przekazu.
Zasady skutecznej komunikacji w recepcji
Podstawowe zasady obsługi Pacjenta, oczekiwania Pacjenta. Umiejętność odkrycia i zaspokojenia potrzeb Pacjenta.
Poziomy obsługi Pacjenta, efektywność w kontaktach z Pacjentem.
Techniki wyłaniania potrzeb Pacjenta oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań
Zbieranie informacji na podstawie obserwacji i rozmowy z Pacjentami.
Typologia Pacjentów i umiejętność dopasowania się do rozmówcy.
Skuteczna komunikacja w recepcji -sterowanie rozmową , kreatywny scenariusz rozmowy.
Bariery w komunikacji i sposoby ich przełamywania.
Budowanie efektywnego kontaktu przez telefon. Prowadzenie telefonicznej rozmowy z Pacjentem.
Zbieranie i udzielanie informacji przez telefon, przekazywanie wiadomości.
Reakcja na zastrzeżenia i reklamacje
Reakcja na obiekcje, zastrzeżenia i reklamacje i sposoby radzenia sobie z nimi.
Reakcja na krytykę lub odmowę, umiejętność dystansowania się i oddzielenie intencji od zachowań.
Zarządzanie czasem i zadaniami w recepcji
Organizacja czasu pracy, ustalanie priorytetów, planowanie zadań do wykonania
Organizator: ESDENT Dental Equipment, ul. Pomarańczowa 8, 54-058 Wrocław tel. 71 307 60 70, 695 544 449
www.esdent.pl, szkolenia@esdent.pl
Opłaty za szkolenie prosimy dokonywać na konto:
ING BANK ŚLĄSKI S.A. 27 1050 1575 1000 0022 5454 2323
-
Toruńskie: Gabinet stomatologiczny w budowie
newsDENT -
ZK w Czerwonym Borze szuka dentysty
bizDENT -
Szympansy czyszczą zęby krewnym...po śmierci
lifeDENT -
Fałszywi dentyści plagą przedwojennej Polski
lifeDENT -
UM w Białymstoku: prof. Teresa Sierpińska z nominacją profesorską
eduDENT -
Akupunktura usuwa kserostomię u pacjentów onkologicznych
techDENT -
Celebryci zdają relację po ekstrakcji zęba
lifeDENT -
Dynamika cen usług stomatologicznych w październiku 2019 r.
bizDENT
-
Komisja Stomatologiczna NRL rozwiewa wątpliwości wokół bazy danych odpadów (BDO)
lexDENT -
Pasty z aktywnym węglem – wabik dla naiwnych
techDENT -
Jak zaplanować rozwód z NFZ
lexDENT -
Promieniowanie jonizujące w stomatologii: zmienione wymogi Sanepidu
lexDENT -
Jak zapobiec przebarwieniom szkliwa po czerwonym winie
techDENT -
Bez podatku dochodowego od pracujących lekarzy i lekarzy dentystów - emerytów
bizDENT -
Zdrowe serce u tych, co trzy razy dziennie szczotkują zęby
techDENT -
Propozycja wynagradzania w podmiotach leczniczych - jednostkach budżetowych
lexDENT
PRACA: OSTATNIE OGŁOSZENIA
-
lekarz dentysta
Wrocław, dolnośląskie -
lekarz dentysta
Bielsko- Biała, śląskie -
lekarz dentysta
Rzeszów, podkarpackie -
lekarz dentysta
Rzeszów, podkarpackie
KURSY LAST MINUTE
-
Zastosowanie nici PDO i nici...
Warszawa, mazowieckie -
Zastosowanie kwasu hialuronowego i...
Warszawa, mazowieckie -
Zastosowanie i praktyczne zabiegi...
Warszawa, mazowieckie -
Zastosowanie nici PDO i nici...
Warszawa, mazowieckie