PARTNER PORTALU
partner portalu
EFEKTYWNA RECEPCJA W GABINECIE STOMATOLOGICZNYM - warsztat
  • Tematyka: Zarządzanie i Marketing
  • Prowadzący: psycholog, trener biznesu Katarzyna Świtalska
  • Organizator: ESDENT
  • Telefon: 71 307 60 70
  • E-mail: szkolenia@esdent.pl

EFEKTYWNA RECEPCJA W GABINECIE STOMATOLOGICZNYM - warsztat.  - 23.11.2019 r.

Budowanie wizerunku gabinetu poprzez kontakt osobisty i telefoniczny. Sylwetka pracownika recepcji. Sztuka autoprezentacji. Zarządzanie czasem i zadaniami w recepcji. Komunikacja z pacjentami i innymi członkami zespołu. Reakcja na zastrzeżenia i reklamacje – jak sobie poradzić.

 Wykładowca: Katarzyna Świtalska  psycholog, trener biznesu

Trener i konsultant zarządzania. Psycholog. Wiedzę i doświadczenie zdobywała na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Od kilku lat prowadzi treningi interpersonalne, coaching,  treningi menedżerskie oraz szkolenia z negocjacji, komunikacji i technik pracy z grupą. Posiada praktyczne doświadczenie w prowadzeniu ludzi w kierunku osiągania sukcesów w swojej branży zawodowej. Wspomaga zespoły w organizacjach w zakresie poprawy współpracy, motywacji i komunikacji. Jest członkiem Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Właścicielka Firmy Szkoleniowej-Projekt. Współpracuje z kilkoma magazynami z branży biznesowej. Jej główną specjalnością są projekty szkoleniowe i konsultingowe, które koncentrują się wokół rozwoju kompetencji osobistych w aspekcie psychologicznym i społecznym. Specjalizuje się w szkoleniach dla branży hotelarskiej i turystycznej, kosmetycznej i fryzjerskiej, medycznej i stomatologicznej. Współpracuje jako ekspert z portalem sekretykobiet.pl. i z magazynami branżowymi. Tematyka prowadzonych szkoleń : komunikacja werbalna i niewerbalna pracoholizm, mobbing, negocjacje, zarządzanie personelem, motywowanie, zarządzanie czasem, techniki opanowywania stresu, obsługa klienta, zarządzanie zasobami ludzkimi, budowanie zespołu, rozwiązywanie konfliktów metodą genogramów, analiza transakcyjna, twórczość i kreatywność, coaching.

 

Miejsce: Warszawa, Hotel Ibis Styles Warszawa City, ul. Grzybowska 43, sala wykładowa

Koszt  480 zł

PROGRAM

Cel szkolenia:Celem szkolenia jest zapoznanie się z mechanizmami psychologicznymi w komunikacji międzyludzkiej ze szczególnym uwzględnieniem relacji z Pacjentem

 wyklad    11.30 – przerwa kawowa, 13.30 - lunch

Sylwetka pracownika recepcji. Reprezentacyjna i informacyjna funkcja pracownika. Zadania i obowiązki pracownika.

Rola własnych przekonań i postaw w kontakcie z Pacjentem.

Sztuka autoprezentacji. Pierwsze wrażenie i jego rola w procesie budowania relacji z Pacjentem.

Wygląd o zachowanie osoby będącej wizytówką recepcji.

Rola komunikacji niewerbalnej w obsłudze (mowa ciała). Spójność przekazu.

Zasady skutecznej komunikacji w recepcji

Podstawowe zasady obsługi Pacjenta, oczekiwania Pacjenta. Umiejętność odkrycia i zaspokojenia potrzeb Pacjenta.

Poziomy obsługi Pacjenta, efektywność w kontaktach z Pacjentem.

Techniki wyłaniania potrzeb Pacjenta oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań

Zbieranie informacji na podstawie obserwacji i rozmowy z Pacjentami.

Typologia Pacjentów i umiejętność dopasowania się do rozmówcy.

Skuteczna komunikacja w recepcji -sterowanie rozmową , kreatywny scenariusz rozmowy.

Bariery w komunikacji i sposoby ich przełamywania.

Budowanie efektywnego kontaktu przez telefon. Prowadzenie telefonicznej rozmowy z Pacjentem.

Zbieranie i udzielanie informacji przez telefon, przekazywanie wiadomości.

Reakcja na zastrzeżenia i reklamacje

Reakcja na obiekcje, zastrzeżenia i reklamacje i sposoby radzenia sobie z nimi.

Reakcja na krytykę lub odmowę, umiejętność dystansowania się i oddzielenie intencji od zachowań.

Zarządzanie czasem i zadaniami w recepcji

Organizacja czasu pracy, ustalanie priorytetów, planowanie zadań do wykonania          

                                                                           

Organizator:    ESDENT Dental Equipment, ul. Pomarańczowa 8, 54-058 Wrocław  tel. 71 307 60 70, 695 544 449

         www.esdent.plszkolenia@esdent.pl

         Opłaty za szkolenie prosimy dokonywać na konto:

         ING BANK ŚLĄSKI S.A. 27 1050 1575 1000 0022 5454 2323

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.