PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu partner portalu
Efektywna recepcja w gabinecie stomatologicznym
  • Białystok, podlaskie

  • 17 lutego 2018

  • 460,00 zł

  • Tematyka: Psychologia
  • Prowadzący: Katarzyna Świtalska
  • Czas trwania wykładów w godzinach: 7
  • Wyżywienie: Tak
  • Nocleg: Nie
  • Organizator: Dentomax Anna Grygorczuk
  • Telefon: 604171017
  • E-mail: szkolenia@dentomax.com.pl



Efektywna recepcja w gabinecie stomatologicznym. Budowanie wizerunku gabinetu poprzez kontakt osobisty i telefoniczny. Sylwetka pracownika recepcji. Sztuka autoprezentacji. Zarządzanie czasem i zadaniami w recepcji. Komunikacja z pacjentami i innymi członkami zespołu. Reakcja na zastrzeżenia i reklamacja- jak sobie poradzić?

Termin: 17 lutego2018, godz: 10:00 - 17:00
Miejsce: Dentomax, Białystok Podlaskie
Prowadzący: psycholog Katarzyna Świtalska
Cena: 460 zł 

Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zapoznanie się z mechanizmami psychologicznymi w komunikacji międzyludzkiej ze szczególnym uzwzględnieniem relacji z Pacjentem.

Program szkolenia:

Część I:

Sylwetka pracownika recepcji. Reprezentacyjna i informacyjna funkcja pracownika. Zadania i obowiązki pracownika. Rola własnych przekonań i postaw w kontakcie z Pacjentem. Sztuka autoprezentacji.

Pierwsze wrażenie i jego rola w procesie budowania relacji z Pacjentem. Wygląd a zachowanie osoby będącej wizytówką recepcji. Rola komunikacji niewerbalnej w obsłudze (mowa ciała). Spójność przekazu.

Część II:

Zasady skutecznej komunikacji w recepcji. Podstawowe zasady obsługi Pacjenta, umiejętność odkrycia i zaspokojenia potrzeb Pacjenta. Poziomy obsługi Pacjenta, efektywność w kontaktach z pacjentem.

Część II:

Techniki wyłaniania potrzeb Pacjenta oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań. Zbieranie informacji na podstawie obserwacji rozmowy z Pacjentami. Typologia pacjentów i umiejętność dopasowania się do rozmówcy. Skuteczna komunikacja w recepcji- sterowanie rozmową, kreatywny scenariusz rozmowy . Bariery w komunikacji i sposoby ich przełamywania.

Budowanie efektywnego kontaktu przez telefon. Prowadzenie telefonicznej rozmowy z Pacjentem. Zbieranie i udzielanie informacji przez telefon, przekazywanie wiadomości.

Reakcja na zastrzeżenia i reklamacje. Reakcja na obiekcje, zastrzeżenia i reklamacje; sposoby radzenia sobie z nimi. Reakcja na krytykę lub odmowę, umiejętność dystansowania się i oddzielenie intencji od zachowań. Zarządzanie czasem i zadaniami w recepcji. Organizacja czasu pracy, ustalanie priorytetów, planowanie zadań do wykonania.

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.