PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu
AKADEMIA BIZNESU DLA LEKARZY I LEKARZY DENTYSTÓW FINANSE – MARKETING – PRAWO – POZYSKIWANIE NOWYCH PACJENTÓW
  • Tematyka: Zarządzanie i Marketing
  • Prowadzący: Jerzy Niewiński
  • Czas trwania wykładów w godzinach: 16
  • Wyżywienie: Tak
  • Nocleg: Tak
  • Organizator: Aesth Medic Trainings Medycyna Estetyczna Szkolenia dla Lekarzy i Lekarzy Dentystów
  • Telefon: 502503188
  • E-mail: info@szkolenia-dla-lekarzy.pl

Szkolenie przeznaczone jest dla: lekarzy i lekarzy dentystów prowadzących własną praktykę lekarską, klinikę, placówkę medyczną oraz dla osób zarządzających placówkami medycznymi.

Głównym celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą zwiększyć rentowność praktyki lekarskiej przez spójne i efektywne działania marketingowe, promocyjne, kreowanie wizerunku i usług, ale również dzięki efektywnemu zarządzaniu finansami: inwestycjami, kosztami, marżą, kalkulacją cen usług, obrotów i zysków.

Szkolenie trwa 2 dni - 16 godzin. Koszt na uczestnika 3700,- zł brutto.

W cenę wliczone są: materiały szkoleniowe, 1 nocleg w hotelu Ibis Warszawa,

wyżywienie – obiady, przerwy kawowe.

Jest maksymalnie 8 uczestników szkolenia i 2 prowadzących trenerów – praktyków w obszarze biznesu medycznego.

Szkolenie jest prowadzone w formie mini-wykładów, aktywnych ćwiczeń  i symulacji biznesu medycznego – prowadzenia i zarządzania gabinetem/placówką medyczną/kliniką.

Szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu w języku polskim i angielskim.  Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do rejestru firm szkoleniowych.

PROGRAM SZKOLENIA

Część 1: ASPEKTY PRAWNE PROWADZENIA PLACÓWKI MEDYCZNEJ

  • Podstawowe aspekty prawne i procedury prowadzenia placówki medycznej
  • Rozszerzenie działalności placówki medycznej o zabiegi medycyny estetycznej
  • Procedury związane prowadzeniem prawidłowej medycznej dokumentacji pacjenta
  • Powikłania pozabiegowe – aspekt medyczny i prawny
  • Tryb reklamacyjny w placówce medycznej – prawa i obowiązki placówki medycznej
  • Trudne przypadki roszczeń i reklamacji pacjentów

 

Część 2: ASPEKTY MARKETINGU PLACÓWKI MEDYCZNEJ

  • Marketing - definicja, podstawowe pojęcia i instrumenty
  • Analiza konkurencji i otoczenia podmiotu medycznego
  • Plan i strategia marketingowa placówki medycznej – nowa placówka, istniejąca placówka, rozszerzenie usług
  • Budowanie wizerunku i marki
  • Promocja i komunikacja placówki medycznej - narzędzia online i offline
  • Gdzie należy się reklamować  i jak powinna wyglądać efektywna reklama adekwatna do oferty usług medycznych, grupy docelowej klientów i lokalizacji praktyki
  • Media społecznościowe i Internet – najprostsze i najbardziej chwytliwe rozwiązania reklamowe/promocyjne

 

Część 3: ASPEKTY FINANSOWE PROWADZENIA PLACÓWKI MEDYCZNEJ

 

  • Zwiększenie efektywności prowadzenia działalności, czyli zmaksymalizowanie rentowności – napływ nowych pacjentów i utrzymanie już istniejących
  • Kalkulacja kosztów, dochodów, przychodów i zysków, amortyzacja sprzętu, sprzęt w leasingu
  • Marża na usługi medyczne – kalkulacja
  • Inwestycje w placówkę medyczną: sprzęt, marketing, personel, nowości rynkowe itp. - kalkulacja
  • Promocje – różne formy działań promocyjnych na usługi medyczne np. tworzenie pakietów zabiegowych i ich opłacalność
  • Sprzedaż usług medycznych – stały proces oraz wybór nowych narzędzi i ścieżek sprzedaży

 

Część 4: ASPEKTY AKTYWNEGO POZYSKIWANIA PACJENTA I NOWYCH KLIENTÓW

 

  • Segmentacja i zarządzanie bazą pacjentów / klientów
  • Nowy pacjent, stały pacjent, pacjent powracający – grupa docelowa pacjentów
  • Docieranie do nowych grup pacjentów, ich pozyskiwanie i utrzymanie
  • Oferowanie nowych usług wobec stałych pacjentów
  • Kadra / pracownicy i marketing wewnętrzny w podmiocie medycznym

 

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.