• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

Swiss Contribution: jest program, będzie menadżer i asystent

ms
18-06-2013, 00:01
Swiss Contribution: jest program, będzie menadżer i asystent (fot. sxc.hu)
Swiss Contribution: jest program, będzie menadżer i asystent (fot. sxc.hu)
Na początku czerwca informowaliśmy, że autorzy jednego z największych w kraju projektów z zakresu promocji i profilaktyki zdrowia jamy ustnej ogłosili konkurs na stanowisko: menedżer projektu. Teraz rekrutację rozszerzono również o ofertę dla: asystenta w biurze projektu.

Projekt współfinansowany w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy, którego pełna nazwa brzmi: Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do małych dzieci, ich rodziców, opiekunów i wychowawców szuka osoby, do której głównymi obowiązkami będą:

-       organizacja Biura Projektu;

-       przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem;

-       realizacja projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie Projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym;

-       prowadzenie bieżących spraw związanych z realizacją Projektu;

-       przygotowanie dokumentacji i uczestnictwo w rekrutacji Beneficjentów;

-       przygotowanie procedur konkursowych i umów;

-       opracowywanie sprawozdań finansowych i merytorycznych;

-       opracowywanie artykułów i informacji nt. projektu;

-       uczestnictwo w posiedzeniach Komitetu Sterującego i Rady Programowej Projektu oraz sporządzanie protokołów;

-       współpraca z partnerami i zatrudnionymi w projekcie;

-       prowadzenie archiwizacji dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych;

-     współpraca w zakresie obsługi strony internetowej projektu.

Wymagania wobec kandydatów:

-       doświadczenie w prowadzeniu projektów finansowanych z  funduszy strukturalnych;

-       znajomość procedur, wytycznych, dokumentów dotyczących funduszy strukturalnych  i umiejętność ich praktycznego zastosowania;

-       samodzielność własna inicjatywa;

-       mobilność;

-       dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu;

-       wykształcenie wyższe;

-       znajomość języka angielskiego;

Osoba, która zwycięży w konkursie ofert będzie mogła liczyć na umowę o pracę na czas określony do 12. 2016 r. (1/2 etatu) oraz podstawowe narzędzia pracy (komputer, telefon).

Koordynatorzy projektu proszą o przesłanie do dnia 30.06.2013r. CV i listu motywacyjnego na adres: sekr_dyr@ump.edu.pl

Kontakt:

Karolina Michalak

Kierownik Działu Obsługi Funduszy Strukturalnych

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

Ul. Fredry 10

61-701 Poznań

Tel. 061854 60 54

e-mail: sekr_dyr@ump.edu.pl

Źródło: UM w Poznaniu

Podobał się artykuł? Podziel się!

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.