• jobDent jobDENT
    giełda pracy

    najnowsze oferty pracy

    Szukam pracy

  • kursDent kursDENT
    szukaj szkoleń

    najnowsze oferty szkoleń

PARTNERZY PORTALU
partner portalu partner portalu

PTS spogląda w stronę biznesu

smn
12-11-2019, 10:22
PTS spogląda w stronę biznesu PTS jest otwarte na współpracę z biznesem (fot. pixabay)
PTS jest towarzystwem naukowym, ale nie ma przeciwwskazań, aby było funkcjonowało zgodnie z współczesnymi zasadami biznesu. Takie jest wręcz oczekiwanie branży.


W 2018 r. Polskie Towarzystwo Stomatologiczne przedstawiło projekt #PTSodnowa. Zrealizowane działania nie umknęły uwadze branży, w międzyczasie pojawiło się wiele nowych. Na jakim etapie jest odnowa towarzystwa, wyjaśnia w rozmowie z pts.net.pl Piotr Flejszar, dyrektor Biura Zarządu Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego: Odnowa trwa, to nie jest proces, który już zakończyliśmy, choć pewne działania uważamy za zrealizowane. Być może kiedyś hasło #PTSodnowa będzie należało schować głęboko do szafy, ale wydaje się, że aktualnie jest ono spójnym elementem strategii rozwoju i nie ma potrzeby rezygnacji z takiej komunikacji. Odnowa kojarzy się z czymś dobrym, pozytywnym. Zmiany w PTS takie właśnie są.

Którą należy uznać za kluczową?
Towarzystwo „od środka” znam zaledwie od lipca br., ale jego działalność obserwowałem od dawna. Kluczowa wydaje się skuteczna zmiana wizerunkowa. PTS ewaluowało z dość hermetycznego środowiska naukowego, do otwartej na współpracę organizacji, która nie skupia się jedynie na nauce, ale także na promocji czy budowaniu świadomości stomatologicznej Polaków. Oczywiście nikt nie odcina kuponów, twierdząc, że wszystko już zostało zrobione, wręcz przeciwnie. Podjęte działania wywołały efekt skali. Pojawiły się nowe pomysły, nowi partnerzy. Ważne, że udaje się przekonywać branżę, że Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, to organizacja warta zaufania, z którą warto rozmawiać o realizacji wspólnych projektów.

PTS jest towarzystwem naukowym
Zgadza się. PTS jest przede wszystkim towarzystwem naukowym, ale nie ma przeciwwskazań, aby było funkcjonowało zgodnie z współczesnymi zasadami biznesu. Takie jest wręcz oczekiwanie branży. W ciągu ostatnich kilku miesięcy odbyłem kilkadziesiąt spotkań z producentami i dystrybutorami. To były bardzo cenne spotkania, w czasie których nie tylko mogłem przedstawić projekt #PTSodnowa, ale przede wszystkim posłuchać, o tym jak PTS jest postrzegany, jak powinien być. Polska branża stomatologiczna nie jest duża, pracują w niej ludzie, którzy z PTSem realizowali projekty już dawno temu. W międzyczasie zmieniły się reguły biznesu. PTS musi się do nich dostosować.

Co to oznacza w praktyce?
Uważnie słuchamy, mając przekonanie, że współpraca rodzi się z dialogu. Efektem takich rozmów będzie chociażby ujednolicenie polityki w zakresie produktów PTS. Układamy je w prosty i czytelny sposób, opracujemy nową identyfikację graficzną. Wkrótce przedstawimy efekty naszych prac. Biznesowe zmiany dotyczą również charakteru współpracy. PTS nie musi już być organizacją, która postrzegana jest jako partner wyłącznie przez firmy z sektora stomatologicznego czy medycznego. Podejmujemy rozmowy ze spółkami skarbu państwa, dużymi sieciami handlowymi, związkami sportowymi, organizacjami pozarządowymi. Im więcej kontaktów nawiążemy, tym łatwiej będzie nam realizować najistotniejsze projekty, jak chociażby obchody Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej i kampanię „Polska mówi #aaa”. Towarzystwo ma swój budżet, nie mamy rządowych dotacji, utrzymujemy się z tego, co wypracujemy. Jeżeli chcemy skutecznie budować świadomość stomatologiczną Polaków musimy mieć partnerów.

SŁOWA KLUCZOWE
PTS  

POLECAMY W SERWISACH

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.